Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.11.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Reklāmas līdzekļi', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas līdzekļi', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas līdzekļi', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas līdzekļi', 4.
  • Konspekts 'Reklāmas līdzekļi', 5.
  • Konspekts 'Reklāmas līdzekļi', 6.
  • Konspekts 'Reklāmas līdzekļi', 7.
  • Konspekts 'Reklāmas līdzekļi', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Nevar nepamanīt, ka reklāma ir mums visapkārt: periodikā, televīzijā, sabiedriskās vietās, radio – visur. Tā atrod mūs visur! Ir cilvēki, kas domā, ka bez reklāmas viņu dzīve būtu daudz piepildītāka un ir arī tādi, kam tā ir peļņas avots. Domāju, ka lielākā daļa cilvēku ir vairāk vai mazāk samierinājušies ar reklāmas klātbūtni un kādēļ gan būtu jāspļauj pret vēju. Nevar taču zināt kā iegrozās apstākļi, varbūt pašam kādreiz radīsies nepieciešamība reklamēties vai publiskot savu uzņēmumu.
Tāpat kā tehnoloģijas straujā attīstība, arī reklāma nestāv uz vietas, tā pilnveidojas līdzi laikam. Referātā aprakstīšu reklāmas veidus un to līdzekļus, jo reklāmas pasaule ir pārāk plaša, lai es varētu to sīki aprakstīt dažās lappusēs. Patiesībā, bez reklāmas līdzekļiem reklāma nemaz nevarētu pastāvēt, kā gan citādi viņa varētu sevi izpaust.
Šķiet, ka tagad ar reklāmas veidotāju tehnisko aprīkojumu, par reklāmas līdzekli var kļūt jebkura lieta. Par pierādījumu kalpo kaut vai tā pati Rīga. Acis vienmēr „atduras” pret kādu reklāmu. Gribi skatīties debesīs, bet tur – augstu, augstu gaisā – milzīgas neona izkārtnes. Gribi skatīties zem kājām, arī tur bieži vien mētājas kāds reklāmas bukletiņš.
Reklāmas ziņojuma panākumi ir atkarīgi no tā, kur un kad tas tiks publicēts. Pirms izvēlēties konkrētus reklāmas līdzekļus, ir svarīgi noskaidrot reklāmas veidu. Tālāk atliek izvēlēties konkrētam mērķim savu līdzekli, tā lai ziņojums sasniedz pēc iespējas vairāk patērētāju.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants