Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.12.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prezentācija 'AS "PET Baltija" mārketinga vides pētījums', 1.
  • Prezentācija 'AS "PET Baltija" mārketinga vides pētījums', 2.
  • Prezentācija 'AS "PET Baltija" mārketinga vides pētījums', 3.
  • Prezentācija 'AS "PET Baltija" mārketinga vides pētījums', 4.
  • Prezentācija 'AS "PET Baltija" mārketinga vides pētījums', 5.
  • Prezentācija 'AS "PET Baltija" mārketinga vides pētījums', 6.
  • Prezentācija 'AS "PET Baltija" mārketinga vides pētījums', 7.
  • Prezentācija 'AS "PET Baltija" mārketinga vides pētījums', 8.
  • Prezentācija 'AS "PET Baltija" mārketinga vides pētījums', 9.
  • Prezentācija 'AS "PET Baltija" mārketinga vides pētījums', 10.
  • Prezentācija 'AS "PET Baltija" mārketinga vides pētījums', 11.
  • Prezentācija 'AS "PET Baltija" mārketinga vides pētījums', 12.
  • Prezentācija 'AS "PET Baltija" mārketinga vides pētījums', 13.
  • Prezentācija 'AS "PET Baltija" mārketinga vides pētījums', 14.
  • Prezentācija 'AS "PET Baltija" mārketinga vides pētījums', 15.
  • Prezentācija 'AS "PET Baltija" mārketinga vides pētījums', 16.
  • Prezentācija 'AS "PET Baltija" mārketinga vides pētījums', 17.
  • Prezentācija 'AS "PET Baltija" mārketinga vides pētījums', 18.
  • Prezentācija 'AS "PET Baltija" mārketinga vides pētījums', 19.
  • Prezentācija 'AS "PET Baltija" mārketinga vides pētījums', 20.
  • Prezentācija 'AS "PET Baltija" mārketinga vides pētījums', 21.
  • Prezentācija 'AS "PET Baltija" mārketinga vides pētījums', 22.
  • Prezentācija 'AS "PET Baltija" mārketinga vides pētījums', 23.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Būtiskākā problēma, ar ko saskaras «PET Baltija» – ražošanai nepieciešamos izejmateriālus nav iespējams aizstāt. Ar esošajiem piegādātājiem jāuztur labas attiecības un jāturpina paplašināt sadarbības partneru loks.
Pēc Portera 5 spēku analīzes metodes visbūtiskākais uzņēmumu ietekmējošais spēks ir piegādātāju spēks, kam seko pircēju spēks.
Lielākā daļa ietekmējošo faktoru pēc PEST analīzes ir ekonomiskie un tehnoloģiskie faktori.
Uzņēmumam būtu vairāk jāparāda sevi plašākai sabiedrībai kā sociāli atbildīgu – kas domā par nākamajām paaudzēm, par tīru vidu un tml., tādējādi atkritumu šķirošanā iesaistot vairāk iedzīvotājus.
Pēc Vjenna diagrammas būtiskākais pozitīvais faktors, kas visvairāk ietekmē «PET Baltija» darbību ir tas, ka šobrīd tā ir vienīgā PET pudeļu pārstrādes rūpnīca Latvijā un lokāli ir mazāka konkurence par izejmateriāliem.
Pēc Portfolio analīzes pie «mežonīgajiem kaķiem» pieder ražošanas blakusprodukti, kam ir maza tirgus daļa un attīstības perspektīvas pagaidām nav skaidri izprotamas. Lai palielinātu šo tirgus daļu nepieciešami lieli kapitālieguldījumi. Tā kā «PET Baltija» nopietni investē attīstībā, tad paredzams, ka tiks atrasts labs pielietojums blakusproduktiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants