Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.10.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prakses atskaite 'Prakse būvniecības firmā', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakse būvniecības firmā', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakse būvniecības firmā', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakse būvniecības firmā', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakse būvniecības firmā', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakse būvniecības firmā', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakse būvniecības firmā', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakse būvniecības firmā', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakse būvniecības firmā', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakse būvniecības firmā', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakse būvniecības firmā', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakse būvniecības firmā', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakse būvniecības firmā', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakse būvniecības firmā', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma raksturojums    2
1.1.  Darbības jomas    2
1.2.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    3
2.  Uzņēmuma mārketinga darbība    4
2.1.  Produkts un tā noieta veicināšana    4
2.1.1.  Produkta (projekta) apraksts    4
2.1.2.  Projekta vizuālā tēla veidošana    5
2.1.3.  Reklāmas kampaņas plāns    6
2.1.4.  Reklāmas izdevumu izvēle    6
2.2.  Cenu veidošana    7
2.2.1.  Cenu politika    7
2.2.3.  Cenu noteikšana    8
2.2.3.  Pārdošanas stratēģija    9
2.2.4.  Cenu paaugstināšanas stratēģija    10
3.  Uzņēmuma konkurētspēja    11
4.  Uzņēmuma ārējā vide    12
4.1.  Sadarbības partneru izvēles kritēriji    12
4.2.  Uzņēmuma klientu raksturojums    12
  Secinājumi un priekšlikumi    14
Darba fragmentsAizvērt

Projekta nosaukums– „XXX”, „XXX”, „XXX”. Nosaukums trīs valodās ir reģistrēts patentu birojā, lai nepieļautu iespēju konkurentiem šo vārdu salikumu izmantot savā labā. Projekta atpazīstamības veicināšanai var tikt izmantots jebkurš no augstākminētajiem nosaukumiem, atkarībā no mērķauditorijas. Prioritārais šajā gadījumā ir nosaukums, kas izveidots angļu valodā, jo tas izmantots projekta logotipa izveidei. Mārketinga koncepcija tiek veidota vadoties no šādiem raksturlielumiem:
Projekts „XXX” – elitāras klases dzīvojamais komplekss ekskluzīvā vietā. Šis projekts ir pirmais šādas klases dzīvojamais komplekss, kas tiks būvēts tādā jūras tuvumā. Dzīvojamais komplekss, kas sastāv no X ēkām, ar attīstītu infrastruktūru atradīsies teritorijā, kuras platība ir 1.7 ha. Lielāko daļu brīvās teritorijas tiek plānots labiekārtot iedzīvotāju atpūtas vajadzībām- labiekārtots parks, restorāns ar terasi 150 m2 platībā, sporta komplekss, bērnu spēļu laukums un pazemes autostāvvieta u.c.
Katrai kompleksa ēkai ir savs nosaukums un atšķirības. Pircējs var izvēlēties vispiemērotāko sev gan pēc cenas, gan vajadzībām. Visas ēkas atrodas tiešā tuvumā pie blakus tekošās upes un jūras. Vistuvāk jūrai atrodas ēka XXX–Xm. Vistālākās ēkas atrodas 250 m attālumā no jūras.
Kompleksu projektējuši arhitektu birojs “XXX”, šī speciālistu komanda tika izvēlēta, jo uz šo brīdi Latvijā tie ir vieni no visatpazīstamākajiem arhitektu birojiem, to projekti atšķiras ar savu oriģinalitāti un inovāciju. Šie arhitekti ir strādājuši ar starptautiskas nozīmes būvniecības projektiem, tie ir atpazīstami ne tikai Latvijas teritorijā, bet arī aiz tās robežām, kas atstās pozitīvu iespaidu uz projekta arhitektūras un konstruktīvo risinājumu kā arī uz tā tēlu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants