Vērtējums:
Publicēts: 11.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Eseja 'Lietojumprogrammatūra: tendences, notikumi, fakti', 1.
  • Eseja 'Lietojumprogrammatūra: tendences, notikumi, fakti', 2.
  • Eseja 'Lietojumprogrammatūra: tendences, notikumi, fakti', 3.
  • Eseja 'Lietojumprogrammatūra: tendences, notikumi, fakti', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Darbam ar internetu nepārprotami izmanto interneta pārlūkprogrammas, piemēram, Microsoft Internet Explorer, Netscape Navigator, Google Chrome, Mozilla Firefox.
Audio un video atskaņošanai izmanto izmanto dažādus „plejjerus”, piemēram, Windows Media Player, VLC, NERO. Ar šo lietojumprogrammu palīdzību tiek atskaņoti audio un video ieraksti.
Utilītprogrammas, piemēram, AVG, RootMachine, Yasu u.c. nodrošina specializētu funkciju veikšanu, piemēram, datoru vīrusu meklēšanu un iznīcināšanu, failu arhivāciju, cietā diska pārbaudi, dzēstu failu atjaunošanu u.c. Šīs programmas palīdz datoram uzturēt maksimālu veiktspēju un darbības kvalitāti.
Datorspēles, kas arī ir lietojumprogrammas, kas izmanto vēl papildus cita lietojumprogrammas. Bet spēles var iedalīt vēl sīkāk lietojumprogrammās. Datorspēļu tendences un pārmaiņas ir viss manāmākās, jo mainās iespējas un fukcijas kuras varam veikt tajās. Agrāk spēles kontrolējām ar dažiem taustiņiem no klaviatūras, bet mūsdienās spēles tiek kontrolētas ar simulācijas ierīcēm – stūri, „džoistiku”, konsoli u.c. Arī vizuālais izskats ir mainījies, spēles tiek maksimāli tuvinātas reālajai dzīvei. Spēlēs ir iespējams izdarīt to pašu ko dzīvē. Agrāk spēles boja divdimensionālas, bet mūsdienās tās ir 3D un pat 4D – platums, garums, augstums, laiks (laiks sakrīt ar reālo laiku un laika apstākļiem). Spēles ir vienas no lielākajām lietojumprogrammām, jo to izmērs mērojams desmitos gigabaitu (GB).

Autora komentārsAtvērt
Atlants