Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.05.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Aerobika', 1.
  • Konspekts 'Aerobika', 2.
  • Konspekts 'Aerobika', 3.
  • Konspekts 'Aerobika', 4.
  • Konspekts 'Aerobika', 5.
  • Konspekts 'Aerobika', 6.
  • Konspekts 'Aerobika', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Pēdējā spēlē starp komandām AEROBIKA un TRENAŽIERI bija vērojama spraiga sacensība, kuras uzvarētāju izdevās noteikt tikai pēdējā brīdī. Sīkāk par spēles gaitu lasiet turpmākajā tekstā.
Aerobika kā sporta un arī aktīvās atpūtas veids vairāk patīk meitenēm, jo tā ir muzikālāka, piedāvā iespēju būt kustīgam. Tai pašā laikā trenažieru zāle vairāk piesaista puišus, jo tur notiekošās darbības vairāk orientētas uz spēku, mazāk- uz kustībām. Pieņemsim, ka šajā spēles elementā abas komandas varētu uzskatīt par līdzvērtīgām, jo katrs izvēlas sev tīkamāku nodarbi- vairāk spēku, vai vairāk kustību. Tātad pagaidām spēles rezultāts ir neizšķirts- 1/1. Kas būs tālāk?
Pārejam pie nākamā spēles posma- efektivitātes.
Aerobikā trenera vadībā gribot, negribot esi spiests izpildīt vingrinājumus, kas nav izvēlēti nejauši, bet ir speciālā kārtībā sastādīti, nodarbina attiecīgas muskuļu grupas, ievērojot secību un izvēlētās aerobikas veidu. Ko uz to var atbildēt trenažieri? Piedāvā treneri, kas parāda vingrojumus pareizajā secībā, atkarībā no klienta vēlmēm. Bet treneris ir viens. Taču katrs grib kaut ko citu, un vienlaicīgi visi atrodas uz dažādiem trenažieriem, nevis izpilda vienus un tos pašus vingrinājumus reizē, kā tas ir aerobikā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants