Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.12.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Sociālās pedagoģijas metodes un tehnikas darbā ar ģimenēm un bērniem', 1.
  • Referāts 'Sociālās pedagoģijas metodes un tehnikas darbā ar ģimenēm un bērniem', 2.
  • Referāts 'Sociālās pedagoģijas metodes un tehnikas darbā ar ģimenēm un bērniem', 3.
  • Referāts 'Sociālās pedagoģijas metodes un tehnikas darbā ar ģimenēm un bērniem', 4.
  • Referāts 'Sociālās pedagoģijas metodes un tehnikas darbā ar ģimenēm un bērniem', 5.
  • Referāts 'Sociālās pedagoģijas metodes un tehnikas darbā ar ģimenēm un bērniem', 6.
  • Referāts 'Sociālās pedagoģijas metodes un tehnikas darbā ar ģimenēm un bērniem', 7.
  • Referāts 'Sociālās pedagoģijas metodes un tehnikas darbā ar ģimenēm un bērniem', 8.
  • Referāts 'Sociālās pedagoģijas metodes un tehnikas darbā ar ģimenēm un bērniem', 9.
  • Referāts 'Sociālās pedagoģijas metodes un tehnikas darbā ar ģimenēm un bērniem', 10.
  • Referāts 'Sociālās pedagoģijas metodes un tehnikas darbā ar ģimenēm un bērniem', 11.
  • Referāts 'Sociālās pedagoģijas metodes un tehnikas darbā ar ģimenēm un bērniem', 12.
  • Referāts 'Sociālās pedagoģijas metodes un tehnikas darbā ar ģimenēm un bērniem', 13.
  • Referāts 'Sociālās pedagoģijas metodes un tehnikas darbā ar ģimenēm un bērniem', 14.
  • Referāts 'Sociālās pedagoģijas metodes un tehnikas darbā ar ģimenēm un bērniem', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Sociālās pedagoģijas metodes un tehnikas    4
2.  Lomu spēle kā metode    5
3.  Animācijas metožu pielietojums sociālpedagoģiskajā darbā    6
4.  Novērošana kā pētniecības metode sociālajā pedagoģijā    9
5.  Kognitīvi biheiviorālās teorijas izmantošana    10
6.  Sociālpedagoģiskā darba scenārijs „Apvainojošais „Kāpēc? ”    11
  Nobeigums    13
  Izmantotās literatūras saraksts    14
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
● Sociālpedagoģiskās darbība ietvaros vienlaicīgi tiek izmantotas un kombinētas dažādas sociālpedagoģiskā darba metodes, lai panāktu vēlamo rezultātu. Atšķirību metožu pielietošanā nosaka institūcijas darbības specifika un klienta problēmu specifika. Tradicionālās darbības metodes pielieto visās bāzes institūcijās. Šo metožu pielietošana samazina savstarpējās komunikācijas barjeras, veicina savstarpēju uzticēšanos, palīdz atbrīvoties no ierastās rutīnas un spriedzes, līdz ar to mācību process tiek padarīts saistošāks un interesantāks.
● Bieži dzīvē mēs atrodamies neviennozīmīgi vērtējamās situācijās un tādu problēmu priekšā, kuru atrisināšanai nav iespējams sniegt vienīgo pareizo atbildi. Arī sociālajā pedagoģijā nepastāv vienīgā pareizā atbilde uz dzīves uzdotajiem jautājumiem. Drošākais ceļš uz pareizām atbildēm- pēc iespējas precīzāk noskaidrot savu situāciju dzīvē. Tāpēc padziļināta izpratne par sabiedrību un tajā notiekošajiem procesiem kopumā, tā mazāku sabiedrības grupu līmenī, par indivīda un sabiedrības attiecībām tagad un iespējamām pārmaiņām ar mums dažādās situācijās- tas viss ir būtisks priekšnoteikums sociālo problēmu saprašanā, izskaidrošanā un sekmīgā tās risināšanā gan sociālās, gan institūciju, gan atsevišķa cilvēka līmenī. To visu sekmē sociālās pedagoģijas attīstība.

Atlants