Vērtējums:
Publicēts: 25.03.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Konspekts dabaszinību mācību stundai', 1.
  • Konspekts 'Konspekts dabaszinību mācību stundai', 2.
  • Konspekts 'Konspekts dabaszinību mācību stundai', 3.
  • Konspekts 'Konspekts dabaszinību mācību stundai', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Nodarbības gaita:
Stundas sākumā tiek veikta diskusija, ko bērni zina par ūdeni. Visi diskutē par to, kas ir ūdens, kāds ir ūdens, izrunā ūdens labās un sliktās īpašības, ūdens izmantošana, darbības ar ūdeni u.t.t.
Skolotāja izdala katram bērnam trīs lapiņas, bērni uz katras uzraksta ūdens agregātstāvokli (ciets, šķidrs, gāzveida). Skolotāja lasa dažādas situācijas un bērni paceļ lapiņas no kāda stāvokļa kādā ūdens pārvērtās, piemēram, sniegs kusa – no cieta uz šķidru, tējkanna vārās – no šķidra uz gāzveida. Bērni paši paskaidro, kas dotajā situācijā notiek un izprot to.
Dzirdot dažādās situācijas par ūdeni, bērniem ir jāizdomā un jāuzraksta neliela pasaka par to, kā radās sniegs. Katrs bērns nolasa savu variantu un uzklausa arī citus. Pastāstot pasakas, tad arī skolotāja piedāvā uzzīmēt kāds tad ir īstais ūdens ceļojums dabā. Bērni tiek sadalīti grupiņās, zīmē uz lielas lapas, kas ir vajadzīgs, lai notiktu ūdens ceļojums, visi kopā domā, palīdz viens otram un veido zīmējumu. Katra grupa kopīgi salīdzina un noskaidro, kā ūdens piliens pārvietojas un kas viņam ir nepieciešams.
Kad visi ir izpētījuši un uzzīmējuši kā notiek ūdens piliena ceļojums, tad arī katrs bērns var iejusties ūdens piliena ceļojumā. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants