Vērtējums:
Publicēts: 13.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Tirdzniecības nama „Kurši” segmentācija un mērķa tirgus noteikšana', 1.
  • Referāts 'Tirdzniecības nama „Kurši” segmentācija un mērķa tirgus noteikšana', 2.
  • Referāts 'Tirdzniecības nama „Kurši” segmentācija un mērķa tirgus noteikšana', 3.
  • Referāts 'Tirdzniecības nama „Kurši” segmentācija un mērķa tirgus noteikšana', 4.
  • Referāts 'Tirdzniecības nama „Kurši” segmentācija un mērķa tirgus noteikšana', 5.
  • Referāts 'Tirdzniecības nama „Kurši” segmentācija un mērķa tirgus noteikšana', 6.
  • Referāts 'Tirdzniecības nama „Kurši” segmentācija un mērķa tirgus noteikšana', 7.
  • Referāts 'Tirdzniecības nama „Kurši” segmentācija un mērķa tirgus noteikšana', 8.
  • Referāts 'Tirdzniecības nama „Kurši” segmentācija un mērķa tirgus noteikšana', 9.
  • Referāts 'Tirdzniecības nama „Kurši” segmentācija un mērķa tirgus noteikšana', 10.
  • Referāts 'Tirdzniecības nama „Kurši” segmentācija un mērķa tirgus noteikšana', 11.
  • Referāts 'Tirdzniecības nama „Kurši” segmentācija un mērķa tirgus noteikšana', 12.
  • Referāts 'Tirdzniecības nama „Kurši” segmentācija un mērķa tirgus noteikšana', 13.
  • Referāts 'Tirdzniecības nama „Kurši” segmentācija un mērķa tirgus noteikšana', 14.
  • Referāts 'Tirdzniecības nama „Kurši” segmentācija un mērķa tirgus noteikšana', 15.
  • Referāts 'Tirdzniecības nama „Kurši” segmentācija un mērķa tirgus noteikšana', 16.
  • Referāts 'Tirdzniecības nama „Kurši” segmentācija un mērķa tirgus noteikšana', 17.
  • Referāts 'Tirdzniecības nama „Kurši” segmentācija un mērķa tirgus noteikšana', 18.
Darba fragmentsAizvērt

Šodien arvien populārāka kļūst celtniecība un būvmateriālu iegāde. Mūsdienu sabiedrībā par prestiža lietu kļūst personīgā māja vai „eiro” remonts dzīvoklī. Strauji attīstās celtniecības darbi pilsētās, kā arī remontdarbi un restaurācijas. Cilvēki mēģina sākt jaunu, labāku dzīvi un parasti viss sākas ar dzīves apstākļu uzlabošanu. Tas viss rada lielu pieprasījumu un cilvēku interesi pēc celtniecības materiāliem.
Savā darbā es apskatu SIA "Tirdzniecības nams "Kurši"" mārketinga analīzi. Būvniecības nams “Kurši” piedāvā plašu būvmateriālu klāstu, celtniecības materiālu pasūtīšanu, kā arī iegādātās preces piegādi.
Latvijā ir 13 būvniecības namu „Kurši”:
Rīga, Brīvības gatve 301
Rīgas raj., Stopiņu pag., Dreiliņi
Rīga, Spilves 24a
Ventspils, Rūpniecības 16
Dobele, Liepājas šoseja 19b
Dobele, Krasta 6
Kuldīga, Jelgavas 57
Jelgava, Rūpniecības 22a
Jelgava, Aviācijas 8
Daugavpils rajons, Krāslavas 1, Vecstropi, Naujenes pagasts
Valmieras raj., Kocēnu pag. "Ķeizari"
Jūrmala, Ventspils šoseja 70
Rīgas raj., Saulkrastu lauku teritorija

Segmentācijas pazīmes un kritēriji.
1. Ģeogrāfiskās:
Valsts- Latvija
Pilsēta- šeit ir daudz lielāks pieprasījums pēc preces, jo pilsētās ir blīvāka apdzīvotība. Pilsēta ir daudz iedzīvotāju līdz ar to arī daudz ēku, daudz dzīvokļu, kurus patstāvīgi vēlas uzlabot privātīpašnieki. Tāpat ir arī daudz citu namu, par kuru remontu atbild valsts, arī tās ir patsāvīgi jāremontē un jāatjauno. Pilsētas augstāks nodarbinātības līmenis, sekojoši pilsētās vairāk cilvēku var sev atļauties izremontēt mājvietu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants