Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Produkta iesaiņojums', 1.
  • Referāts 'Produkta iesaiņojums', 2.
  • Referāts 'Produkta iesaiņojums', 3.
  • Referāts 'Produkta iesaiņojums', 4.
  • Referāts 'Produkta iesaiņojums', 5.
  • Referāts 'Produkta iesaiņojums', 6.
  • Referāts 'Produkta iesaiņojums', 7.
  • Referāts 'Produkta iesaiņojums', 8.
  • Referāts 'Produkta iesaiņojums', 9.
  • Referāts 'Produkta iesaiņojums', 10.
  • Referāts 'Produkta iesaiņojums', 11.
  • Referāts 'Produkta iesaiņojums', 12.
  • Referāts 'Produkta iesaiņojums', 13.
  • Referāts 'Produkta iesaiņojums', 14.
  • Referāts 'Produkta iesaiņojums', 15.
  • Referāts 'Produkta iesaiņojums', 16.
  • Referāts 'Produkta iesaiņojums', 17.
  • Referāts 'Produkta iesaiņojums', 18.
  • Referāts 'Produkta iesaiņojums', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
  Iesaiņojuma būtība   
  Iesaiņojums un apkārtējā vide   
  Iesaiņojuma veidi   
  Secinājumi   
Darba fragmentsAizvērt

Iesaiņojums ir sakārtota sistēma preču sagatavošanai transportam, uzglabāšanai, vairumtirzniecībai un mazumtirzniecībai. Ar dažādu iepakojuma materiālu, formu, konstrukciju un dizaina palīdzību ražotājs un pārdevējs cenšas individualizēt savu produktu un izcelt to citu vidū.
Iesaiņojums ir viens no varenākajiem tirgus līdzekļiem, jo labi izgatavots un noformēts, tas paaugstina preces vērtību pircēja acīs un noder par papildu faktoru tās sekmīgai virzībai tirgū.
Šo darba tēmu izvēlējos, jo, manuprāt, detaļas ir tās, kas ieintriģē par veselumu, un attīstoties jaunākajām tehnoloģijām, kā arī pieaugot iedzīvotāju maksātspējai, arī iesaiņojuma lomai produkta virzīšanā tirgū ir tendence arvien palielināties.
Darba uzdevums ir padziļināt zināšanas par iesaiņojuma veidiem un būtību.
Darba mērķis ir izdarīt secinājumus par iesaiņojuma lomu mārketinga procesos.
Tirgzinības ir plaša, daudzpusīga darbība ar tirgu, pētot, prognozējot, analizējot, vērtējot, iedarbojoties, pārbaudot dažādus procesus un teorijas, lai optimālā veidā un vietā “savestu kopā “ preci un pircēju.
Mārketings, no vienas puses ir:
- rūpīga un daudzpusīga tirgus, pieprasījuma, gaumes un vajadzību izpēte;
- ražošanas orjentācija uz jaunajām vajadzībām
- ražotās produkcijas orjentācija uz noteiktu patērētāju grupu, kas šīs preces labprātāk pērk.
No otras puses tā ir iedarbība uz tirgu un esošo pieprasījumu, uz vajadzību veidošanos un patērētāju priekšstatiem par firmu, preci, sniegtajiem pakalpojumiem.
[6.]
Mārketinga visbūtiskākais elements ir produkts - viss, ko tirgū piedāvā iegādei, izmantošanai un patēriņam, lai apmierinātu pircēju vajadzības.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants