Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Karlo Goldoni teātra situācijas analīze un mārketinga komunikāciju plāns', 1.
  • Referāts 'Karlo Goldoni teātra situācijas analīze un mārketinga komunikāciju plāns', 2.
  • Referāts 'Karlo Goldoni teātra situācijas analīze un mārketinga komunikāciju plāns', 3.
  • Referāts 'Karlo Goldoni teātra situācijas analīze un mārketinga komunikāciju plāns', 4.
  • Referāts 'Karlo Goldoni teātra situācijas analīze un mārketinga komunikāciju plāns', 5.
  • Referāts 'Karlo Goldoni teātra situācijas analīze un mārketinga komunikāciju plāns', 6.
  • Referāts 'Karlo Goldoni teātra situācijas analīze un mārketinga komunikāciju plāns', 7.
  • Referāts 'Karlo Goldoni teātra situācijas analīze un mārketinga komunikāciju plāns', 8.
  • Referāts 'Karlo Goldoni teātra situācijas analīze un mārketinga komunikāciju plāns', 9.
  • Referāts 'Karlo Goldoni teātra situācijas analīze un mārketinga komunikāciju plāns', 10.
  • Referāts 'Karlo Goldoni teātra situācijas analīze un mārketinga komunikāciju plāns', 11.
  • Referāts 'Karlo Goldoni teātra situācijas analīze un mārketinga komunikāciju plāns', 12.
  • Referāts 'Karlo Goldoni teātra situācijas analīze un mārketinga komunikāciju plāns', 13.
  • Referāts 'Karlo Goldoni teātra situācijas analīze un mārketinga komunikāciju plāns', 14.
  • Referāts 'Karlo Goldoni teātra situācijas analīze un mārketinga komunikāciju plāns', 15.
  • Referāts 'Karlo Goldoni teātra situācijas analīze un mārketinga komunikāciju plāns', 16.
  • Referāts 'Karlo Goldoni teātra situācijas analīze un mārketinga komunikāciju plāns', 17.
  • Referāts 'Karlo Goldoni teātra situācijas analīze un mārketinga komunikāciju plāns', 18.
  • Referāts 'Karlo Goldoni teātra situācijas analīze un mārketinga komunikāciju plāns', 19.
  • Referāts 'Karlo Goldoni teātra situācijas analīze un mārketinga komunikāciju plāns', 20.
  • Referāts 'Karlo Goldoni teātra situācijas analīze un mārketinga komunikāciju plāns', 21.
  • Referāts 'Karlo Goldoni teātra situācijas analīze un mārketinga komunikāciju plāns', 22.
  • Referāts 'Karlo Goldoni teātra situācijas analīze un mārketinga komunikāciju plāns', 23.
  • Referāts 'Karlo Goldoni teātra situācijas analīze un mārketinga komunikāciju plāns', 24.
  • Referāts 'Karlo Goldoni teātra situācijas analīze un mārketinga komunikāciju plāns', 25.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Karlo Goldoni teātra galvenās problēmas    4
2.  Uzdevums Karlo Goldoni teātra problēmu risināšanai    5
3.  Karlo Goldoni teātra mērķauditorija    6
4.  Pircēju lēmuma pieņemšanas posmi    8
5.  Karlo Goldoni teātrī nepieciešamās izmaiņas    10
6.  Mārketinga komunikāciju komplekss    11
  Secinājumi un priekšlikumi    22
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    23
Darba fragmentsAizvērt

Teātra galvenā problēma ir vietu aizpildījums, šobrīd apmēram 60% vietu netiek izpārdotas. Iemesli vietu neizpārdošanai ir šādi:
Teātris atrodas Venēcijas vēsturiskajā centrā, taču iedzīvotāju skaits Venēcijā strauji samazinās (pilsētas centrā patlaban dzīvo mazāk kā 60 000 iedzīvotāju);
Teātris piedāvā tikai teātra izrādes, kamēr apkārtējie teātri izrāda arī deju un mūzikas uzvedumus;
Teātrim nākas saskarties ar tiešu, spēcīgu konkurenci no Toniolo Theatre Mestres pilsētā, kas publikai ir viegli sasniedzams, piedāvā ļoti labu programmu un inovatīvi un efektīvi attīstās;
Priekšroka tiek dota komunikācijai izmantojot papīra ceļus (biļetes galvenokārt tiek izplatītas caur teātra biļešu kasi, ikgadējais informācijas buklets abonentiem tiek sūtīts pa pastu);
Lai atrisinātu loģistikas problēmas, teātris piedāvā īpašu izbraucienu ar vaparetto, lai nokļūtu teātrī un no tā. Tūristi šo pakalpojumu izmanto, taču tas nav īpaši zināms venēciešu vidū;
Promocijai tiek izmantoti laikraksti un plakāti, bet netiek izmantota interneta vide;
Ir pieprasījums no tūristu puses, bet netiek piedāvātas izrādes angļu valodā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants