Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.08.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Integrētas latviešu valodas - zīmēšanas nodarbība pirmsskolā: Kas Visumā?', 1.
  • Prezentācija 'Integrētas latviešu valodas - zīmēšanas nodarbība pirmsskolā: Kas Visumā?', 2.
  • Prezentācija 'Integrētas latviešu valodas - zīmēšanas nodarbība pirmsskolā: Kas Visumā?', 3.
  • Prezentācija 'Integrētas latviešu valodas - zīmēšanas nodarbība pirmsskolā: Kas Visumā?', 4.
  • Prezentācija 'Integrētas latviešu valodas - zīmēšanas nodarbība pirmsskolā: Kas Visumā?', 5.
  • Prezentācija 'Integrētas latviešu valodas - zīmēšanas nodarbība pirmsskolā: Kas Visumā?', 6.
  • Prezentācija 'Integrētas latviešu valodas - zīmēšanas nodarbība pirmsskolā: Kas Visumā?', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Bērns, kurš ir atbildējis uz „Kosmosa pavadoņa’’ jautājumiem, „lido” zīmēt izvēlēto planētu. Planētām nedrīkst atkārtoties. Bērniem tiek piedāvāts zīmēt arī meteorītus, komētas, zvaigznes, satelītus, pavadoņus.
Pēc individuālās zīmēšanas „Kosmosa pavadonis” kopā ar bērniem pārbauda, vai visas planētas un zvaigznes ir ieņēmušas savu vietu Saules sistēmā. Bērni ar skolotājas palīdzību saskaita – cik planētu ir „apciemots”, cik zvaigžņu ir „apciemots”, cik satelītu un pavadoņu ir sastapts?
Bērni taisa kopdarbu – pielīmē uz vienas lapas savus darbiņus (skat. 1. pielikumu).
Skolotāja ar bērniem pārrunā – kas patika, kas sagādāja grūtības, vai bija viegli strādāt kopā?

Autora komentārsAtvērt
Atlants