Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.01.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Neirolingvistiskā programmēšana', 1.
  • Referāts 'Neirolingvistiskā programmēšana', 2.
  • Referāts 'Neirolingvistiskā programmēšana', 3.
  • Referāts 'Neirolingvistiskā programmēšana', 4.
  • Referāts 'Neirolingvistiskā programmēšana', 5.
  • Referāts 'Neirolingvistiskā programmēšana', 6.
  • Referāts 'Neirolingvistiskā programmēšana', 7.
  • Referāts 'Neirolingvistiskā programmēšana', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Šodien neviens vairs nav tiesīgs apgalvot, ka zina visu. Tūkstošiem gadu cilvēces zināšanu krājumi papildinājās samērā lēni, bet pēdējo simts gadu laikā, cilvēku rīcībā esošās informācijas daudzums aug līdzīgi sniega lavīnai kalnos. Šobrīd mēs dzīvojam pasaulē, kur lielākā daļa informācijas ir jaunāka par piecpadsmit gadiem. Ir zinātņu nozares, piemēram, fizika, kur zināšanu apjoms ir astoņos gados divkāršojies.
Informācija neaprobežojas tikai ar tādām lielajam vairākumam noslēpumainām jomām kā kvantu fizika vai ķīmija. Tas attiecināms arī uz zināšanām par veselību, bērnu audzināšanu, pašatklāsmi u.c.. Visdrīzāk zināšanu apjoms augs tikpat strauji nākotnē.


Autora komentārsAtvērt
Atlants