Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Ēdināšanas menedžmenta raksturīgās iezīmes', 1.
  • Prezentācija 'Ēdināšanas menedžmenta raksturīgās iezīmes', 2.
  • Prezentācija 'Ēdināšanas menedžmenta raksturīgās iezīmes', 3.
  • Prezentācija 'Ēdināšanas menedžmenta raksturīgās iezīmes', 4.
  • Prezentācija 'Ēdināšanas menedžmenta raksturīgās iezīmes', 5.
  • Prezentācija 'Ēdināšanas menedžmenta raksturīgās iezīmes', 6.
  • Prezentācija 'Ēdināšanas menedžmenta raksturīgās iezīmes', 7.
  • Prezentācija 'Ēdināšanas menedžmenta raksturīgās iezīmes', 8.
  • Prezentācija 'Ēdināšanas menedžmenta raksturīgās iezīmes', 9.
  • Prezentācija 'Ēdināšanas menedžmenta raksturīgās iezīmes', 10.
  • Prezentācija 'Ēdināšanas menedžmenta raksturīgās iezīmes', 11.
  • Prezentācija 'Ēdināšanas menedžmenta raksturīgās iezīmes', 12.
  • Prezentācija 'Ēdināšanas menedžmenta raksturīgās iezīmes', 13.
  • Prezentācija 'Ēdināšanas menedžmenta raksturīgās iezīmes', 14.
  • Prezentācija 'Ēdināšanas menedžmenta raksturīgās iezīmes', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Viesmīlība
Darbinieki ir laipni, atsaucīgi un smaidīgi!

Secinājumi
Viegli piekļūt;
Daudz papildus piedāvājumi;
Daudz un plašas stāvvietas;
Ir visi nepieciešamie sabiedriskās ēdināšanas sertifikāti;
Kvalitāte atbilst cenai;
Pienācīgi nodrošināta drošība;
Restorāns darbojas veiksmīgi.

Priekšlikumi
Izveidot atsevišķu ēdienkarti veģetāriešiem;
Rīkot pasākumus patstāvīgajiem klientiem;
Izveidot filiāles ārpus Rīgas – lielākajās Latvijas pilsētās;
Izmantot biolauksaimnieku produktus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants