Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Kognitīva, secīga mācīšanās', 1.
  • Prezentācija 'Kognitīva, secīga mācīšanās', 2.
  • Prezentācija 'Kognitīva, secīga mācīšanās', 3.
  • Prezentācija 'Kognitīva, secīga mācīšanās', 4.
  • Prezentācija 'Kognitīva, secīga mācīšanās', 5.
  • Prezentācija 'Kognitīva, secīga mācīšanās', 6.
  • Prezentācija 'Kognitīva, secīga mācīšanās', 7.
  • Prezentācija 'Kognitīva, secīga mācīšanās', 8.
  • Prezentācija 'Kognitīva, secīga mācīšanās', 9.
  • Prezentācija 'Kognitīva, secīga mācīšanās', 10.
  • Prezentācija 'Kognitīva, secīga mācīšanās', 11.
  • Prezentācija 'Kognitīva, secīga mācīšanās', 12.
  • Prezentācija 'Kognitīva, secīga mācīšanās', 13.
  • Prezentācija 'Kognitīva, secīga mācīšanās', 14.
  • Prezentācija 'Kognitīva, secīga mācīšanās', 15.
  • Prezentācija 'Kognitīva, secīga mācīšanās', 16.
  • Prezentācija 'Kognitīva, secīga mācīšanās', 17.
  • Prezentācija 'Kognitīva, secīga mācīšanās', 18.
  • Prezentācija 'Kognitīva, secīga mācīšanās', 19.
  • Prezentācija 'Kognitīva, secīga mācīšanās', 20.
  • Prezentācija 'Kognitīva, secīga mācīšanās', 21.
  • Prezentācija 'Kognitīva, secīga mācīšanās', 22.
  • Prezentācija 'Kognitīva, secīga mācīšanās', 23.
Darba fragmentsAizvērt

Saiknes veidošanas veicināšana
Skolotājam ir svarīgi veicināt saiknes veidošanu, jo bez tās ir ļoti grūti notikt mācīšanās procesam.
Mācību stundā jābūt:
Skaidram fokusam un mērķim.
Tai jābūt balstītai uz skolēna esošajām zināšanām.
Tai jābūt veidotai piemērotā kontekstā.
Iekļautai socialās mijiedarbības un aktivitāšu darbības sfērai.
Plānotai tā, ka to mērķis ir virzīt skolēna mācīšanos.

Kognitīvistu mācīšanāsdefinīcija: Mācīšanās ir relatīvi pastāvīga parmaiņa mentālajās asociācijās pieredzes rezultātā. Šīs pārmaiņas ir iekšējas, un nav viegli pamanāmas.
Svarīgas konstruktīvisma pazīmes:
Galvenā ir zināšanu veidošana nevis reprudukcija.
Mācīšanās var veicināt daudzveidīgu realitātes attēlojumu.
Ir vēlami patiesi uzdevumi nozīmīgā kontekstā.
Ir vēlama iepriekšejās pieredzes atainošana.
Mācīšanās procesā ir svarīgas pašnoteikšanās tiesības.

Secinājumi
Ja mums ir jāapgūst kaut kas jauns, tad ļoti noderīgi ir saprast un atkārtot to, ko mēs jau zinām par jauno tēmu. Šāda mācīšanās būs ļoti efektīva. Šo metodi ļoti iesaka visiem-gan skolotājiem, gan skolēniem, studentiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants