Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga būtība. Starptautiskais un vietējais mārketings', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga būtība. Starptautiskais un vietējais mārketings', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga būtība. Starptautiskais un vietējais mārketings', 3.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga būtība. Starptautiskais un vietējais mārketings', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Starptautiskais mārketings ir gan zinātne, gan māksla vienlaicīgi. Lai izprastu starptautisko mārketingu nepieciešamas zināšanas tādās zinātnes sfērās, kā ekonomika, antropoloģija, kultūra, ģeogrāfija, vēsture, valodas, jurisprudence, statistika, demogrāfija u.c. sfērās.
Starptautiskais mārketings ir uzņēmējdarbības domāšanas loģika, kad pasaules (globālais) tirgus tiek izskatīts kā globālās ražošanas - realizācijas aktivitātes ar mērķi gūt peļņu. Starptautiskais mārketings ietver visas tradicionālā mārketinga aktivitātes, taču attiecībā uz globālo tirgu. Starptautiskā mārketinga būtība tādejādi atklājās tā globālajā uztverē.

Starptautiskais un vietējais mārketings- kopīgais un atšķirīgais.
Pirms uzņēmums pārdod savu preci tirgū ir jāizpēta cilvēku vajadzības un pieprasījums, jāizstrādā jauno produktu projekts un jāorganizē to pārdošana atbilstoši pieprasījumam. Tādejādi gan vietējais, gan starptautiskais mārketings aizsākas no viena izejas punkta- vajadzību apzināšanas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants