• Mārketinga komunikāciju veidi, to pie lietojamība. Reklāma, tās būtība, mērķi, uzdevumi, klasifikācija, vadīšana. Stratēģijas

     

    Konspekts3 Mārketings, reklāma

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mārketinga komunikāciju veidi, to pie lietojamība. Reklāma, tās būtība, mērķi, u', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikāciju veidi, to pie lietojamība. Reklāma, tās būtība, mērķi, u', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikāciju veidi, to pie lietojamība. Reklāma, tās būtība, mērķi, u', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikāciju veidi, to pie lietojamība. Reklāma, tās būtība, mērķi, u', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Piemēri rāda, ka reklāmas iniciatoriem reklāmdarbības mērķi ir jāformulē iespējami konkrēti, lai tos varētu ņemt par pamatu reklāmas teksta sastādīšanā. reklāmas izplatīšanas līdzekļu izvēlē un tās efektivitātes novērtēšanā.
Reklāmai jābūt:
• vienkāršai (lai patērētājs to spētu bez pūlēm saprast),
• oriģinālai (lai tā saistītu patērētāja uzmanību daudzu citu vidū),
• pievilcīgai (ar skaistumu, humoru, patērētājam tuvām izjūtām, uzskatāmu pamatojumu produkta kvalitātei),
• realizētai piemērotā vietā un laikā,
• atkārtotai.
Ir gandrīz neiespējami, ka viens reklāmas sludinājums būs pietiekami efektīvs reklāmas līdzeklis, lai ietekmētu mērķa auditoriju. Parasti reklāmdevēji plāno reklāmas kampaņu, kura ietver iepriekš izdomātu tēmu un ar dažādu, reklāmdevēju izvēlētu mēdiju palīdzību, cenšas ietekmēt izvēlēto mērķa auditoriju. Kampaņas ilgums ir nenoteikts, tā var ilgt dažādus laika posmus – nedēļu, sezonu vai pat vairāku gadu garumā, tikai nedaudz izmainot tās formulējumu.2

Autora komentārsAtvērt
Atlants