Vērtējums:
Publicēts: 10.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Konspekts 'Latvijas Tirdzniecības banka', 1.
  • Konspekts 'Latvijas Tirdzniecības banka', 2.
  • Konspekts 'Latvijas Tirdzniecības banka', 3.
  • Konspekts 'Latvijas Tirdzniecības banka', 4.
  • Konspekts 'Latvijas Tirdzniecības banka', 5.
Darba fragmentsAizvērt

6. Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
Banka ir finansiāli stabila un droša, lai to varētu izmantot kā finanšu pakalpojumu starpnieku, ņemot vērā bankas darbības specifiku un tās īstenotos drošības pasākumus norēķinu un maksājumu veikšanai
Bankas piedāvāto pakalpojumu cenrādis ir atbilstošs sniegto pakalpojumu kvalitātei, salīdzinoši izdevīgs cenu līmenis dažādiem darījumiem
Banka ir izstrādājusi jaunu pakalpojumu piedāvājumu, lai varētu veiksmīgi darboties banku sektorā ekonomikas lejupslīdes laikā, piesaistot vairāk kā pakalpojuma ņēmējus juridiskās personas
Priekšlikumi:
Banka pārsvarā balstās uz juridisko personu apkalpošanu, savukārt juridiskām personām ir ļoti svarīgi, lai banka piedāvātu plašu pakalpojumu klāstu. Tā kā veicot šo darbu tika secināts, ka banka nepiedāvā kreditēšanas pakalpojumus, tad viens no priekšlikumiem ir paplašināt pakalpojumu klāstu piedāvājot klientiem visa veida kredītus – hipotekāros, kredītu autotransporta iegādei, overdraftu, faktoringu un kredītlīnijas.
Tā kā banka ir atvērta sadarbības piedāvājumiem un jaunu klientu piesaistīšanai, tai ir jānodrošina lielāka atpazīstamība, jāpiesaista mārketinga spēki, izveidojot bankas konkurentspējīgu attīstību, atpazīstamību un jaunu klientu piesaisti.
Lai saglabātu pakalpojumu kvalitāti un palielinātu uzņēmuma vērtību, bankai ir nepieciešams pilnveidot iekšējas kontroles sistēmas, kvalitatīvi apkalpot korporatīvus un individuālus klientus, jānodrošina sistēmisku pieeju risku pārvaldībai un kontroles nodrošināšanai, ieviest uz biznesa procesiem orientētas pārvaldības metodes.

Autora komentārsAtvērt
Atlants