Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Mārketinga pasākumu komplekss preces vai pakalpojuma virzīšanā līdz pircējam', 1.
  • Eseja 'Mārketinga pasākumu komplekss preces vai pakalpojuma virzīšanā līdz pircējam', 2.
  • Eseja 'Mārketinga pasākumu komplekss preces vai pakalpojuma virzīšanā līdz pircējam', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Salīdzinot „Kāruma” krēmu ar citiem tāda veida krēmiem, manuprāt, viņa kvalitāte ir augsta. Citiem nav tādas izteiktas šokolādes garšas, kādas ir šim krēmam.
No „Kāruma” mājas lapas (www.karums.lv) par desertu- „Desertu Kārums pamatā ir augstākās kvalitātes piens (atkarībā no deserta veida biezpiens vai saldais krējums). Šo gardumu iecienījuši patiesi gardēži un kārumnieki, kā arī tie, kam patīk eksperimentēt ar garšām un pārsteigt savus viesus vai tuviniekus!
Deserts Kārums ir ne tikai skaista galotne ikdienas maltītei, bet arī kalpo kā izcila piedeva saldajiem ēdieniem vai kombinācijā ar augļiem, ievārījumu, sulām utt. kļūst par neaizmirstamu garšas piedzīvojumu viesībās!”
„Saldā krējums krēms Kārums. Tā sastāvā ir saldais krējums, piens cukurs un vaniļa, šokolāde vai karamele. Šis deserts ir uzputots, kas piešķir tam lielāku apjomu un tajā pat laikā arī vieglumu. Jūs būsiet pārsteigti, jo, apēdot vienu trauciņu šī debešķīgā krējuma krēmu, jūs uzņemsiet tikai 275 kilokalorijas!”

Autora komentārsAtvērt
Atlants