Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Personisko transporta līdzekļu apdrošināšana', 1.
  • Referāts 'Personisko transporta līdzekļu apdrošināšana', 2.
  • Referāts 'Personisko transporta līdzekļu apdrošināšana', 3.
  • Referāts 'Personisko transporta līdzekļu apdrošināšana', 4.
  • Referāts 'Personisko transporta līdzekļu apdrošināšana', 5.
  • Referāts 'Personisko transporta līdzekļu apdrošināšana', 6.
  • Referāts 'Personisko transporta līdzekļu apdrošināšana', 7.
  • Referāts 'Personisko transporta līdzekļu apdrošināšana', 8.
  • Referāts 'Personisko transporta līdzekļu apdrošināšana', 9.
  • Referāts 'Personisko transporta līdzekļu apdrošināšana', 10.
  • Referāts 'Personisko transporta līdzekļu apdrošināšana', 11.
  • Referāts 'Personisko transporta līdzekļu apdrošināšana', 12.
  • Referāts 'Personisko transporta līdzekļu apdrošināšana', 13.
  • Referāts 'Personisko transporta līdzekļu apdrošināšana', 14.
  • Referāts 'Personisko transporta līdzekļu apdrošināšana', 15.
  • Referāts 'Personisko transporta līdzekļu apdrošināšana', 16.
  • Referāts 'Personisko transporta līdzekļu apdrošināšana', 17.
  • Referāts 'Personisko transporta līdzekļu apdrošināšana', 18.
  • Referāts 'Personisko transporta līdzekļu apdrošināšana', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Apdrošināšanas teorētiskais raksturojums    4
1.1.  Apdrošināšana un tās nozīme    4
1.2.  Apdrošināšanas pamatprincipi    5
1.3.  Personisko transporta līdzekļu apdrošināšana    6
1.4.  Kas ir OCTA un kas ir KASKO    6
2.  Personisko transporta līdzekļu apdrošināšanas normatīvā bāze    9
2.1.  Normatīvo aktu sistēma    9
2.2.  „Ceļu satiksmes likums”    10
3.  Situācija Latvijā    12
4.  Sociālais pētījums    15
4.1.  Teorētiskais pamatojums    15
4.2.  Aptaujas rezultāti    15
  Secinājumi    18
  Izmantotā literatūra    19
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Apdrošināšana bija, ir un būs vispopulārākais un pieejamākais riska vadīšanas veids visā pasaulē. Tā ir ekonomiskas funkcijas, kuru mērķis ir zaudējumu, kas nodarīti īpašumam, tām interesēm vai personai, kompensācija, uzņemoties visus apdrošināšanas riskus.
2. Apdrošināt var tikai pret risku – pēkšņu un neparedzētu notikumu, nevis tādu, kura iestāšanās iespēja ir saprātīgi paredzama. Apdrošināšanas būtības nav segt paredzamus zaudējumus, kas rodas laika gaitā, piemēram, objekta dabīgo nodilumu, kas parasti tiek pieminēts pie izslēgumiem no apdrošināšanas seguma.
3. Kā visur, arī personisko transporta līdzekļu apdrošināšanai ir savi likumi, Ministru kabineta noteikumi un tiesību akti, kas paredz visu, kas saistīts ar transporta līdzekļiem, to lietošanu un noteikumu ievērošanu.
4. Transportlīdzekļa īpašniekam (valdītājam, turētājam) ir pienākums darīt visu nepieciešamo, lai ceļu satiksmē netiktu izmantoti tādi viņa lietošanā esošie transportlīdzekļi, kuriem nav dota atļauja piedalīties ceļu satiksmē vai uz kuriem attiecas aizliegums piedalīties ceļu satiksmē.
5. Latvijā ir desmit apdrošināšanas kompānijas, kas piedāvā līdzīgus apdrošināšanas pakalpojumus, bet cilvēki izvēlas tikai tās apdrošināšanas kompānijas, kuras tie zina, kuras piedāvā izdevīgākās apdrošināšanas prēmijas un apdrošināšanas noteikumus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants