Vērtējums:
Publicēts: 29.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Risinājumu algoritmizācija un programmēšana ', 1.
  • Konspekts 'Risinājumu algoritmizācija un programmēšana ', 2.
  • Konspekts 'Risinājumu algoritmizācija un programmēšana ', 3.
  • Konspekts 'Risinājumu algoritmizācija un programmēšana ', 4.
Darba fragmentsAizvērt

1. Darba uzdevums
Sastādīt programmu, kas aprēķina kvadrāta malu, perimetru un laukumu un spēj pateikt vai esi precīzi galvā aprēķinājis perimetru un laukumu (pēc paša izvēlētas precizitātes- z).

2. Aprēķinu metode
P=4a,
S=a*a
Piemers
A=10, p=40, s=100

3. Algoritma izstrāde
programmas Kvadrats izvade;
nepieciešamo datu (malas, perimetra, laukuma, precizitates) ievade;
kvadrata perimetra un laukuma aprekinasana;
if operators.
rezultātu izvade.

Izvēlēsimies programmā izmantojamo mainīgo (identifikatoru) vārdus:
A – kvadrāta mala;
S – kvadrata laukums;
P – kvadrata perimetrs,
P1 – kvadrata perimetrs (apreķināts),
S1 – kvadrata laukums (apreķināts),
Z – precizitāte.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants