Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Indigo bērni ', 1.
  • Referāts 'Indigo bērni ', 2.
  • Referāts 'Indigo bērni ', 3.
  • Referāts 'Indigo bērni ', 4.
  • Referāts 'Indigo bērni ', 5.
  • Referāts 'Indigo bērni ', 6.
  • Referāts 'Indigo bērni ', 7.
  • Referāts 'Indigo bērni ', 8.
  • Referāts 'Indigo bērni ', 9.
  • Referāts 'Indigo bērni ', 10.
  • Referāts 'Indigo bērni ', 11.
  • Referāts 'Indigo bērni ', 12.
  • Referāts 'Indigo bērni ', 13.
  • Referāts 'Indigo bērni ', 14.
  • Referāts 'Indigo bērni ', 15.
  • Referāts 'Indigo bērni ', 16.
  • Referāts 'Indigo bērni ', 17.
  • Referāts 'Indigo bērni ', 18.
  • Referāts 'Indigo bērni ', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Teorētiskā daļa    5
1.1.  Jēdziens „Indigo bērni”    5
1.2.  Indigo vēsture    6
  Indigo bērnu īpatnības    7
2.1.  Kādas ir Indigo bērnu īpatnības?    7
2.2.  Kā jāizturas pret Indigo bērniem?    9
2.3.  Indigo mūsdienu sabiedrībā    11
  Praktiskā daļa    14
3.1  Aptauja    14
3.2  Aptaujas rezultāti    15
  Secinājumi    18
  Izmantotā literatūra    19
  Pielikumi    20
Darba fragmentsAizvērt

Indigo bērns ir zēns vai meitene, kas pauž jaunu un neparastu psiholoģisko pazīmju kopumu, atklājot uzvedības modeli, kāds līdz šim vēl nav plaši dokumentēs. Šis modelis sevī ietver unikālus faktorus, kas vecākiem liek mainīt savu audzināšanas metodi un attieksmi pret bērniem kopumā, lai palīdzētu viņiem atrast iekšējo līdzsvaru un harmoniju, kā arī izvairīties no nomāktības izjūtas.
Viņi ir tās paaudzes pārstāvji, ko pasaulē dēvē par indigo bērniem. Viņi neatzīst nekādas autoritātes. Nesaņēmuši atbildes uz būtiskiem jautājumiem, viņi nedarīs to, ko no viņiem prasa. Viņi atsakās darīt to, kam neredz jēgu. Daži ļoti asi, pat agresīvi protestē, ignorējot pieaugušo prasības, citi norobežojas, noslēdzas sevī, klusē, ignorējot apkārtējos. Viņi var tikpat skarbi un noraidoši izturēties arī pret vienaudžiem. Tiek nolemts, ka ar šiem bērniem kaut kas nav normāli un aicina palīgā psihologus un psihoterapeitus. Pārsvarā tas beidzas ar diagnozi – uzmanības deficīta sindroms, hiperaktivitāte vai autisms. Skolās, protama, ir arī šādi bērni – tie, kuriem ir iedzimtas vai iegūtas smadzeņu traumas vai patoloģijas, vai bijušas smagas saindēšanās vai slimības.
Indigo bērniem tamlīdzīgu problēmu nav. Viņu simptomi patiesībā ir norādes uz flustrāciju – vilšanos viņu vajadzībām neatbilstošajā izglītības sistēmā. Lai izprastu, kādā veidā šie bērni atšķiras no iepriekšējo paaudžu bērniem, visiem – gan vecākiem un skolotājiem, gan mediķiem un psihologiem būtu nepieciešams paraudzīties uz izveidojušos situāciju no metafiziskā viedokļa. Pašlaik dominējošās psiholoģiskās teorijas un cilvēku uzvedības interpretācijas ir pārāk ierobežotas, lai varētu pamatot saskarsmē ar šiem bērniem vērojamās parādības. Ar iedzimtību tās nevar izskaidrot, jo indigo bērns var krasi atšķirties no saviem vecākiem, brāļiem un māsām. Arī vides ietekme nedod atbildi uz šo jautājumu: bieži vien indigo bērns ir vienīgais, kurš izjūt diskomfortu, kamēr pārējie brāļi un māsas jūtas labi tradicionālajā skolas vai ģimenes vidē. Lūkojoties no metafiziskā viedokļa, varam atrast šo bērnu uzvedībai pavisam citu skaidrojumu. Indigo bērni – tās ir senākas, pieredzējušākas dvēseles, kas patlaban inkarnējas lielā vairumā, ar misiju palīdzēt Zemei iziet no krīzes situācijas, kā arī sagatavot cilvēces pāreju uz sesto rasi. Zeme atrodas tā saucamajā bifurkācijas punktā, kad vairs nevar dzīvot pa vecam – kaut kam ir jāmainās. Indigo bērni vēl nav sestā rase, bet gan priekšvēstneši, kas sagatavo šo pāreju.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants