Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.04.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Eseja 'Cenu politika uzņēmumā', 1.
  • Eseja 'Cenu politika uzņēmumā', 2.
  • Eseja 'Cenu politika uzņēmumā', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Klientiem tiek piedāvāta ātra preču piegāde no uzņēmuma sadarbības partneru vairumtirdzniecības bāzēm, ja kāda no precēm nav uz vietas veikalā. Ja klientam piedāvātā prece nav kādu apstākļu dēļ pieņemama, tā, protams, tiek apmainīta trīs darba dienu laikā no iegādes dienas, vai kompensēta finansiālā izteiksmē. Uzņēmums atrodas tiešā kontaktā ar savu patērētāju, un nekāda starpniecība nepastāv. Preces nogāde pie klienta mājās nepastāv. Lai zinātu klientu vēlmes, kāds produkts ir pieprasītākais tiek pielietota „zāles sakņu metode” – tiek aptaujāts tirdzniecības personāls, kas ir tiešā kontaktā ar patērētāju. Par cik uzņēmums ir neliels, ar tirdzniecības pārstāvjiem tiek veiktas sarunas pie kafijas tases.
Dotajā brīdī pie uzņēmuma tirdzniecības vietas tiek veikti pilsētas labiekārtošanas darbi un ir pārrakta iela, līdz ar to uzņēmumam, lai noturētu klientus preces cena ir primārā, izmaksas ir pakārtotas, jo cena nesedz izmaksas un uzņēmumam veidojas zaudējumi. Lai neaizietu no biznesa uzņēmumam ir mērķis nodrošināt izdzīvošanu tirgū, līdz labiekārtošanas darbi būs beigušies, uzņēmums ir samazinājis darba algu fonda izmaksas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants