Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.10.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Reklāmas teksta nozīme, tā sastādīšana un uztvere', 1.
  • Referāts 'Reklāmas teksta nozīme, tā sastādīšana un uztvere', 2.
  • Referāts 'Reklāmas teksta nozīme, tā sastādīšana un uztvere', 3.
  • Referāts 'Reklāmas teksta nozīme, tā sastādīšana un uztvere', 4.
  • Referāts 'Reklāmas teksta nozīme, tā sastādīšana un uztvere', 5.
  • Referāts 'Reklāmas teksta nozīme, tā sastādīšana un uztvere', 6.
  • Referāts 'Reklāmas teksta nozīme, tā sastādīšana un uztvere', 7.
  • Referāts 'Reklāmas teksta nozīme, tā sastādīšana un uztvere', 8.
  • Referāts 'Reklāmas teksta nozīme, tā sastādīšana un uztvere', 9.
  • Referāts 'Reklāmas teksta nozīme, tā sastādīšana un uztvere', 10.
  • Referāts 'Reklāmas teksta nozīme, tā sastādīšana un uztvere', 11.
  • Referāts 'Reklāmas teksta nozīme, tā sastādīšana un uztvere', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Referāta temats ir „Reklāmas teksta nozīme, tā sastādīšana un uztvere”.
Mūsdienu sabiedrībā, konkurences apstākļos, reklāmai ir liela nozīme preces virzīšanā. Pastāv tik daudz reklāmu un tik daudz vienādu preču, ka jau kļūst ļoti grūti izdomāt kaut ko jaunu, vēl neredzētu. Tāpēc katras reklāmas izstrāde aizņem daudz laika. Ir jāizdomā unikālu zīmi, unikālu lozungu, ir jāizvēlas nepieciešamus vārdus, krāsas un skaņas. Lai galu galā tas viss radītu nepieciešamu efektu uz mērķauditoriju.
Šajā darbā uzmanība tiek veltīta tieši reklāmas tekstam, tā sastādīšanas noteikumiem un tā lomai. Neviena reklāma nevar iztikt pavisam bez vārdiem, teksts ir viens no svarīgākam sastāvdaļām. Krāsas un mūzika var izveidot pozitīvu noskaņu, bet vārdi pārliecina cilvēku, nosūta cilvēka domas noteiktā virzienā.
Darbā uzmanība tiks veltīta pārsvarā: reklāmas teksta sastādīšanas noteikumiem, funkcijām, reklāmas teksta uztverei. Pēc tā visa izdarīt secinājumus, par to kādam tad jāizskatās ideālam reklāmas tekstam.
Darba mērķis ir izstrādāt noteikumus reklāmas teksta uzrakstīšanai, noteikt reklāmas teksta lomu reklamēšanas procesā un noteikt kā reklāmas tekstu labāk uztver lasītāji.
Lai sasniegtu mērķi, tiek analizēta informācija pieejama zinātniskajā literatūrā un Internetā, kā arī dažu pētījumu rezultāti. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants