Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.03.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Audzinātāja sadarbība ar vecākiem', 1.
  • Konspekts 'Audzinātāja sadarbība ar vecākiem', 2.
  • Konspekts 'Audzinātāja sadarbība ar vecākiem', 3.
  • Konspekts 'Audzinātāja sadarbība ar vecākiem', 4.
  • Konspekts 'Audzinātāja sadarbība ar vecākiem', 5.
  • Konspekts 'Audzinātāja sadarbība ar vecākiem', 6.
  • Konspekts 'Audzinātāja sadarbība ar vecākiem', 7.
  • Konspekts 'Audzinātāja sadarbība ar vecākiem', 8.
  • Konspekts 'Audzinātāja sadarbība ar vecākiem', 9.
  • Konspekts 'Audzinātāja sadarbība ar vecākiem', 10.
  • Konspekts 'Audzinātāja sadarbība ar vecākiem', 11.
  • Konspekts 'Audzinātāja sadarbība ar vecākiem', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
  Skolas un ģimenes sadarbības būtība    5
  Skolas un ģimenes sadarbības mērķi un uzdevumi    6
  Skolas un ģimenes sadarbības formas    8
  Pieredze    10
  „Skolas ziņojums ģimenei” Aizkraukles sākumskolā    10
  Audzinātāja un vecāku sadarbība Ilūkstes 1.vidusskolā    11
Darba fragmentsAizvērt

Katra skolotāja pamatdokuments ir „Vispārizglītojošās skolas klases audzinātāja darba paraugnoteikumi”, kurā ir izklāstīti klases audzinātāja pienākumi, viens no tiem- organizēt sadarbību ar vecākiem.
Sadarbība ir kopīga saskaņota, savstarpēja darbība kopēju mērķu sasniegšanā. Sadarbības procesā attīstās un pilnveidojas bērns, notiek pieredzes apmaiņa, cilvēks realizē vajadzības, notiek apmaiņa ar darba prasmēm un garīgām vērtībām. [6.,93.] Tā nav iespējama tad, ja kāds no sadarbības partneriem deklarē savu pārākumu, ienesot šajā procesā antagonismu un uzspiežot pārējiem sadarbības subjektiem savas intereses.
Skolas un ģimenes veiksmīgas sadarbības viens no būtiskākajiem nosacījumiem ir motivācija. Šīs sadarbības motīvi varētu būt:
Vecāku vēlme izprast jauno un nezināmo
Vecāku tieksme pašrealizēties un pašaktualizēties..…

Autora komentārsAtvērt
Atlants