Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.12.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Prakses atskaite 'Sākumskolas prakse', 1.
  • Prakses atskaite 'Sākumskolas prakse', 2.
  • Prakses atskaite 'Sākumskolas prakse', 3.
  • Prakses atskaite 'Sākumskolas prakse', 4.
  • Prakses atskaite 'Sākumskolas prakse', 5.
  • Prakses atskaite 'Sākumskolas prakse', 6.
  • Prakses atskaite 'Sākumskolas prakse', 7.
  • Prakses atskaite 'Sākumskolas prakse', 8.
  • Prakses atskaite 'Sākumskolas prakse', 9.
  • Prakses atskaite 'Sākumskolas prakse', 10.
  • Prakses atskaite 'Sākumskolas prakse', 11.
  • Prakses atskaite 'Sākumskolas prakse', 12.
  • Prakses atskaite 'Sākumskolas prakse', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Pedagoģiskās darbības vērtējums.
Centos bērniem nodarbības veidot tā, lai būtu interesanti.
Mūsdienu bērnus šobrīd visvairāk saista digitālās ierīces, tādēļ devu uzdevumus, kur iespēja meklēt informāciju interneta resursos, šadi attīstot viņu digitalās prasmes, kā arī lietderīgi tās pielieto.
Šis laiks ir ļoti sarežģīts gan skolēniem, gan pedagogiem, jo ir jāiemācās strādāt savādāk. Grūtāk manuprāt ir vecāka gadagājuma pedagogiem, jo vairāk ir jastrādā ar datoru ,visi uzdevumi jāsagatavo un jāiesūta bērniem elektroniski.
Bērniem šis laiks sniedz iespēju vairāk strādāt pašiem un kļūt patstāvīgākiem, darboties un pašiem meklēt nepieciešamo informāciju.
Novērojot savus skolēnus,majās,redzu, ka attālinatās mācības grūtības nesagādā, jo bērni ir patstāvigi.Šobrīd bērniem vislielākās grūtības sagādā, ka nav komunikācija ar vienaudžiem, Bērni ļoti gaida atgriešanos skolā, lai satiktu draugus, jo virtuālā komunikācija neesot interesanta.

Autora komentārsAtvērt
Atlants