Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prezentācija 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 1.
  • Prezentācija 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 2.
  • Prezentācija 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 3.
  • Prezentācija 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 4.
  • Prezentācija 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 5.
  • Prezentācija 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 6.
  • Prezentācija 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 7.
  • Prezentācija 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 8.
  • Prezentācija 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 9.
  • Prezentācija 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 10.
  • Prezentācija 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 11.
  • Prezentācija 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 12.
  • Prezentācija 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 13.
  • Prezentācija 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 14.
  • Prezentācija 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 15.
  • Prezentācija 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 16.
  • Prezentācija 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 17.
Darba fragmentsAizvērt

Darba mērķis un uzdevumi
Darba mērķis:
izpētīt reklāmas nozīmi un īpatnības uzņēmumā SIA “BITE Latvija”
Darba uzdevumi:
izveidot reklāmas nozīmes teorētisko aprakstu
izvērtēt reklāmas nozīmi uzņēmumā SIA “BITE Latvija”
izdarīt secinājumus un priekšlikumus par reklāmas darbību šajā uzņēmumā
Kāda ir reklāmas būtība?
tā ir komunikāciju izpausme
veicināt preču un pakalpojumu popularitāti
veicināt pieprasījumu pēc preces, pakalpojuma
tā ir mērķtiecīga iedarbība ar nevardarbīgu līdzekļu palīdzību
Reklāmas daudzveidības apstākļi
sociālekonomiskie apstākļi
tehnoloģijas apstākļi
tiesiskie apstākļi
tirgus apstākļi

Autora komentārsAtvērt
Atlants