Vērtējums:
Publicēts: 19.11.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmumā "Viss šokolādē"', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmumā "Viss šokolādē"', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmumā "Viss šokolādē"', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmumā "Viss šokolādē"', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmumā "Viss šokolādē"', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmumā "Viss šokolādē"', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmumā "Viss šokolādē"', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmumā "Viss šokolādē"', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmumā "Viss šokolādē"', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmumā "Viss šokolādē"', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmumā "Viss šokolādē"', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmumā "Viss šokolādē"', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Par uzņēmumu ‘’Viss šokolādē’’    4
2.  Kafejnīcas piedāvājuma un pieprasījuma dinamika    4
3.  Uzņēmuma personāla raksturojums    4
4.  Darbinieku atlase un motivēšana    5
5.  Darbinieku darba uzdevumu, pienākumu raksturojums, apkalpošanas kultūras raksturojums    5
6.  Klientu pieņemšanas telpu un iekārtojuma piemērotība, klientam pieejamā piedāvājuma dokumentācija, tās piedāvājuma atbilstība    7
7.  Uzņēmuma darbības un finanšu analīze    7
8.  Uzņēmuma vadīšanas raksturojums    8
9.  Uzņēmuma pārdošanas kanāli, cenu politika    9
10.  Uzņēmuma sadarbība ar vietējo pašvaldību un iedzīvotājiem    9
11.  Uzņēmuma piegādātāji un sadarbības partneri    9
12.  Uzņēmuma iekšējās vides analīze    9
13.  Praktikanta pieredze prakses laikā    10
  Secinājumi    11
  Priekšlikumi    12
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1) Uzņēmuma vienīgā reklāma ir mājaslapa un ‘’no cilvēka uz cilvēku’’.
2) Darbinieki strādā atbilstoši prasībām, galvenais ir apmierināts klients, jāmāk pielāgoties katram.
3) Uzņēmums ir mazs, tāpēc ir jābūt radošākam, daudz vairāk jāuzņemas atbildība.
4) Uzņēmums atrodas nomales vietā, Iļģuciemā, tāpēc nav tik daudz klientu, salīdzinoši kā Rīgas centra uzņēmumiem.
5) Uzņēmums ir konkurētspējīgs.
6) SIA ‘’Viss šokolādē’’ ir miermīlīga, jauka atmosfēra, kurā gribas atgriezties, lai iemalkotu kafiju un apēstu gardu smalkmaizīti.

Priekšlikumi
1) Aktīvi reklamēt savu uzņēmumu presē, internetā, sociālajos tīklos (facebook, twitter, draugiem u.c.).
2) Piesaistīt savus klientus ar dažādām akcijām un konkursiem sociālajos tīklos (facebook, twitter).
3) Paplašināt uzņēmuma kafejnīcas telpas, lai varētu uzņemt vairāk klientu.



Autora komentārsAtvērt
Atlants