Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.09.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Elementāro matemātisko priekšstatu veidošanas metodika', 1.
  • Konspekts 'Elementāro matemātisko priekšstatu veidošanas metodika', 2.
  • Konspekts 'Elementāro matemātisko priekšstatu veidošanas metodika', 3.
  • Konspekts 'Elementāro matemātisko priekšstatu veidošanas metodika', 4.
  • Konspekts 'Elementāro matemātisko priekšstatu veidošanas metodika', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Bērnu vecums vai pakāpe: 4.pakāpe
Uzdevumi:
• Pilnveidot prasmi skaitīt līdz 8 salīdzinot priekšmetu kopas, motivēt skaitīt līdz 9.
• Veidot motivējošu situāciju iepazīstinot ar ciparu 9.
• Nostiprināt prasmi savienot ciparu 9 ar skaitu.

Izmantojamie līdzekļi un uzskates materiāli
Pedagogam: pasakas grāmata, ciparu kartītes
Bērnam: divas A4 lapa (ar tabulu/ar ciparu 9), krāsainie attēli, strēmeles no dzeltena papīra, dzintara akmentiņi, švamme, tortes sveces.

Apraksts matemātikas uzdevumu īstenošanā:
1.uzdevums
Skolotājas darbība:
Bērni, kas tas ir par ciparu? (skolotāja rāda ciparu 8)
Kam tas ir līdzīgs? (bērni izsaka savus variantus – velosipēdam, brillēm, bantītei, kaķīša ūsām u.c).

Autora komentārsAtvērt
Atlants