Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Pirmsskolas un skolas pedagoģija', 1.
  • Referāts 'Pirmsskolas un skolas pedagoģija', 2.
  • Referāts 'Pirmsskolas un skolas pedagoģija', 3.
  • Referāts 'Pirmsskolas un skolas pedagoģija', 4.
  • Referāts 'Pirmsskolas un skolas pedagoģija', 5.
  • Referāts 'Pirmsskolas un skolas pedagoģija', 6.
  • Referāts 'Pirmsskolas un skolas pedagoģija', 7.
  • Referāts 'Pirmsskolas un skolas pedagoģija', 8.
  • Referāts 'Pirmsskolas un skolas pedagoģija', 9.
  • Referāts 'Pirmsskolas un skolas pedagoģija', 10.
  • Referāts 'Pirmsskolas un skolas pedagoģija', 11.
  • Referāts 'Pirmsskolas un skolas pedagoģija', 12.
  • Referāts 'Pirmsskolas un skolas pedagoģija', 13.
  • Referāts 'Pirmsskolas un skolas pedagoģija', 14.
  • Referāts 'Pirmsskolas un skolas pedagoģija', 15.
  • Referāts 'Pirmsskolas un skolas pedagoģija', 16.
  • Referāts 'Pirmsskolas un skolas pedagoģija', 17.
  • Referāts 'Pirmsskolas un skolas pedagoģija', 18.
  • Referāts 'Pirmsskolas un skolas pedagoģija', 19.
Darba fragmentsAizvērt

1. Jēdziens par attīstību.
2. Iedzimtības nozīme cilvēka attīstībā.
3. Vides nozīme cilvēka attīstībā.
4. Audzināšanas nozīme cilvēka personības veidošanā.
5. Audzināšana un bērnu vecumposmu īpatnības.
6. Vispārējās izglītības pamatnostādnes.
7. Izglītības iestādes kā sabiedriskas institūcijas attēls un galvenās funkcijas.
8. Vispārējās un profesionālās izglītības apguves ceļi.
9. Izglītības iestādes darba organizācija.
10. LR Vispārējās izglītības likums, tā būtība.
11. M. Montesori pedagoģisko ideju raksturojums.
12. Bērna attīstības un audzināšanas īpatnības mazbērna vecumā.
13. Pirmsskolas vecuma bērnu attīstības un audzināšanas īpatnības.
14. Rotaļas mazbērna un pirmsskolas vecumā.
15. Faktori, kas nosaka bērna gatavību skolai.
16. Bērnu gatavības skolai novērtēšanas iespējas.
17. Skolēna dienas režīms, tā galvenie elementi un sastādīšanas principi.
18. Skolas vecuma bērnu audzināšanas īpatnības.
19. Ģimenes līdzdalības veicināšana bērnu izglītības programmās.
20. Izglītības iestādes un ģimenes sadarbības iespējas, tās pozitīvie rezultāti.
21. Bērncentrēta programma „Soli pa solim” pirmsskolā un sākumskolā, tās būtība un galvenie principi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants