-
Tūrisma ietekme Parīzes Dievmātes katedrāli
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | IEVADS | 3 |
2. | TŪRISMA OBJEKTU IETEKME UZ VALSTS EKONOMIKU | 4 |
3. | PARĪZES DIEVMĀTES KATEDRĀLE | 5 |
3.1. | Ekonomiskie ieguvumi ap Parīzes Dievmātes Katedrāli | 5 |
3.2. | Tūrisma radītās problēmas Parīzes Dievmātes katedrālē | 6 |
4. | RADĪTO PROBLĒMU POTENCIĀLIE RISINĀJUMI | 7 |
5. | SECINĀJUMI | 8 |
6. | INFORMĀCIJAS AVOTI | 9 |
5. SECINĀJUMI
1. Tūrisma objekti, tūristu atpūtas vietas un dažādas tūristus piesaistošas aktivitātes ir atrodamas gandrīz katrā valstī, un tās kalpo kā, viens, no galvenajiem valsts ekonomikas cēlējiem.
2. Tūrisma objekts, Parīzes Dievmātes katedrāle, ir vispopulārākais apskates objekts Parīzē un visā Francijā, to ikgadēji apmeklē vairāk kā 13 miljonu apmeklētāju, no kuriem lielākā daļa ir tūristi
3. Ap katedrāli ir izvietoti vairāki tūristiem piesaistoši objekti, kā suvenīru veikali, ēdnīcas un protams naktsmītnes, kas arī palielina valsts ekonomikas kāpšanu
4. Tūrisma apmeklētā katedrāle gadu nolietojuma laikā ir sākusi strauji degradēties un tai ir nepieciešami steidzami renovācijas darbi, kuru izmaksas valsts nespēja apmaksāt.
…
Tūristus iespējams piesaistīt dažādos veidos, piemēram kā, atpūtas spa, viesnīcas, vēsturiski objekti, mākslas izstādes, muzeji, grandiozas ēkas, sociāli pasākumi ko apmeklē slaveni cilvēki u.c. Viens no šādiem tūrisma objektiem ir Parīzes Dievmātes katedrāle, ko 2017. gadā apmeklēja 13 650 000 iebraucēju. [1] Darba uzdevumi: 1. Raksturot tūrisma objektu ietekmi uz ekonomiku; 2. Raksturot izvēlētā tūrisma objekta ietekmi valsts ekonomiku; 3. Definēt tūrisma objekta radītās problēmas, piedāvāt iespējamos risinājumus problēmu potenciālai atrisināšanai, bastoties uz teorētiskiem avotiem un publikācijām. Darba mērķis: Izpētīt un raksturot tūrisma objektu ekonomisko ietekmi, sīkāk apskatot vienu, populāru tūrisma objektu, kas saskaras ar šāda veida ietekmi.