Vērtējums:
Publicēts: 04.08.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Lietotāja prasību specificēšana', 1.
  • Paraugs 'Lietotāja prasību specificēšana', 2.
  • Paraugs 'Lietotāja prasību specificēšana', 3.
  • Paraugs 'Lietotāja prasību specificēšana', 4.
  • Paraugs 'Lietotāja prasību specificēšana', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Papildus visiem aprakstītajiem zīmēšanas rīkiem un skaņu efektiem izstrādājumam jāpiedāvā izvēlne, kas vizuāli noformēta līdzīgi kā pārējās izstrādājuma komponentes, kurā iespējams piekļūt
sarežģītākām, ar zīmēšanu mazāk saistītām funkcijām, skatīt zemāk esošo 1. attēlu/diagrammu.
Pēc programmas instalēšanas ierīces sistēmā, tai pirmajā atvēršanas reizē interaktīvā veidā lietotājam jāpiedāvā iespēja izvēlēties kādu no krāsu motīviem un kādu no lietotāja personīgajām
interesēm. Uzskatāmāks attēlojums par lietotājam piedāvātajām izvēles iespējām pirmajā programmas palaišanas reizē sniegts zemāk esošajā 2. attēlā, UML aktivitātes diagrammā. Atkarībā
no šīm izvēlēm izstrādājumam jāizmaina un jāpielāgo saskarnes izskats un piedāvātie rīki, tas ir, jāmaina aktīvo ikonu krāsa, noformējums, pirmos jāpiedāvā tos šablonus, kas vairāk atbilst bērna
izvēlētajām interesēm. Programmai jāsniedz iespēja iepriekš minētos iestatījumus vēlāk izmainīt, ja
lietotājam rodas šāda vēlme.…

Atlants