Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Tirgvedība. Tirgus segmentēšana', 1.
  • Konspekts 'Tirgvedība. Tirgus segmentēšana', 2.
  • Konspekts 'Tirgvedība. Tirgus segmentēšana', 3.
Darba fragmentsAizvērt

1.Tirgus segmentēšanas būtība un principi. Uzņēmumam ir jāsaprot, ka tas nevar apkalpot visus šā tirgus pircējus. Pareizāk ir iedalīt pircējus pēc motīviem un citām pazīmēm, bet pēc tam piedāvāt produktus, kas radīti, maks.ievērojot šīs pazīmes. Masu mārketings – pārdēvējs organizē viena produkta masveida ražošanu, sadali un virzību visiem tirgiem.(piem. Fords ar Ford-I modeli).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants