Vērtējums:
Publicēts: 22.05.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Bērna novērošanas tabula pedagoģiskajai praksei', 1.
  • Referāts 'Bērna novērošanas tabula pedagoģiskajai praksei', 2.
  • Referāts 'Bērna novērošanas tabula pedagoģiskajai praksei', 3.
  • Referāts 'Bērna novērošanas tabula pedagoģiskajai praksei', 4.
  • Referāts 'Bērna novērošanas tabula pedagoģiskajai praksei', 5.
  • Referāts 'Bērna novērošanas tabula pedagoģiskajai praksei', 6.
  • Referāts 'Bērna novērošanas tabula pedagoģiskajai praksei', 7.
  • Referāts 'Bērna novērošanas tabula pedagoģiskajai praksei', 8.
  • Referāts 'Bērna novērošanas tabula pedagoģiskajai praksei', 9.
  • Referāts 'Bērna novērošanas tabula pedagoģiskajai praksei', 10.
  • Referāts 'Bērna novērošanas tabula pedagoģiskajai praksei', 11.
  • Referāts 'Bērna novērošanas tabula pedagoģiskajai praksei', 12.
  • Referāts 'Bērna novērošanas tabula pedagoģiskajai praksei', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Sociālā un emocionālā attīstība.
I.Savas identitātes apziņa un pašcieņa.
1. raksturo pats sevi, savu ģimeni un kultūras grupu.
Raksturo pats sevi
Pastāsta par savu ģimeni.
Piedalās ģimenes kopējos pasākumos.
Iesaista ģimenes locekļus dažādās aktivitātēs (zīmēšanā, lomu spēlēs, stāstu stāstīšanā).
Izskaidro ģimenes kultūrvērtības un tradīcijas (ēdienu, brīvdienu pavadīšanas veida, mūzikas u.c. izvēli).

Autora komentārsAtvērt
Atlants