Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Produkta reklāmas analīze', 1.
  • Konspekts 'Produkta reklāmas analīze', 2.
  • Konspekts 'Produkta reklāmas analīze', 3.
  • Konspekts 'Produkta reklāmas analīze', 4.
  • Konspekts 'Produkta reklāmas analīze', 5.
  • Konspekts 'Produkta reklāmas analīze', 6.
  • Konspekts 'Produkta reklāmas analīze', 7.
  • Konspekts 'Produkta reklāmas analīze', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Suvenīru reklāma. Viens no patīkamiem reklāmas līdzekļu veidiem. Dāvinot dāvanu tajā pašā laikā sabiedrībā tiek reklamēts arī uzņēmums. Tie var būt atslēgas piekariņi, atstarotāji, zīmuļi somas, cepures u.c. priekšmeti, kuri tiek dāvināti patstāvīgiem klientiem, darbiniekiem un viņu bērniem, ka arī reklāmas kampaņas norises laikā. Uz katra suvenīra vienmēr bija izvietots „Statoil” zīmols.
Patērētāju uzmanības, lojalitātes un izvēles nemainīgumu nodrošina arī uzņēmuma lojalitātes programmas, kā, piemēram, degvielas atlaižu kartes, kuras tiek izsniegtās patērētājām atkarībā no patērēta degvielas daudzuma, kas rezultātā sniedz noteiktu atlaižu līmeni. Atlaides ir iespējamas ne tikai degvielas produktiem, bet arī dažādām DUS precēm. Uzņēmuma darbību var vērtēt kā ļoti aktīvu, jo uzņēmuma darbinieki piedalās arī dabas sakopšanā – talkās. Pie tam notiek sporta, kultūras un labdarības pasākumu sponsorēšana.
Ļoti populārs produkts un „Statoil” neatņemama darbības daļa ir kafija. Tāpēc tika uzsākta reklāmas kampaņa ar nosaukumu „Karstās kafijas kluba biedri”. Dzerot kafiju un krājot zīmogus, patērētājam ir iespēja laimēt termokrūzi, kurai virsū arī ir „Statoil” logo, tāpat, ka uz maisiņiem.
„Statoil” ir ļoti dinamisks uzņēmums, ar ļoti pārdomātu mārketinga stratēģiju un darbību, jo visiem reklāmas līdzekļiem ir pievērsta liela uzmanība, un tajos tika ieguldītas lielas summas, ar galējo mērķi popularizēt uzņēmuma tēlu, piesaistot patērētājus. Bet, manuprāt, uzņēmumam vajag vairāk izmantot reklāmas masu medijos, tāda veidā arvien vairāk popularizējot savus pakalpojumus un produktus. Tāpat tiek ieteikts pēc iespējas vairāk izmantot arī interneta palīdzību, jo mūsdienās, internets ir līdzeklis, kurš dod iespēju aptvert ļoti lielu auditoriju, neatkarīgi no vecuma, dzīves vietas un interesēm.

Autora komentārsAtvērt
Atlants