Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Reklāmas attīstības ekonomiskais, sociālais raksturs, tās darbības apakšsistēmas', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas attīstības ekonomiskais, sociālais raksturs, tās darbības apakšsistēmas', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas attīstības ekonomiskais, sociālais raksturs, tās darbības apakšsistēmas', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas attīstības ekonomiskais, sociālais raksturs, tās darbības apakšsistēmas', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas pamatfunkcija – tā piegādā tirgum informāciju, saved kopā ražotājus ar patērētājiem un veicina preču noietu.
Reklāma nav tikai funkcija, tā nav tikai sociālās un biznesa vides saskares produkts, tā ir viena no mārketinga komunikācijas sastāvdaļām. Reklāma kalpo preču virzīšanai visefektīvākajā no iespējamiem veidiem.
Reklāma varētu būt bijusi cilvēkam līdzās cilvēces sākotnē.
Babilonijas teritorijā atrastas ap 3000.gadus pirms mūsu ēras tapušas kurpnieka darbu reklamējošas māla plāksnītes. Ēģiptiešu papiruss bija svarīgs medijs. Grieķi ieviesa ziņnešus.
Vides reklāma-viens no izplatītākajiem reklāmas veidiem.
Ap 1650.gadu Anglijā tika radīts likums, iespējams pirmais reklāmas vēsturē, kas aizliedza novietot veikalu attēlojošus simbolus tālāk nekā 8 pēdas no mājas. Cits likums vēlāk noteica, ka šim simbolam jābūt tik lielam, lai to varētu redzēt karavīrs uz zirga.
1740.gadā – Pirmais reklāmas plakāts Londonā
Modernā reklāma ir apmēram 150 gadus veca. Tomēr izmaiņas preču piegādē un pašu preču raksturā lika jau daudz agrāk veidot attiecības starp pircēju un patērētāju.

Autora komentārsAtvērt
Atlants