Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Konkurence - biznesa veicinātāja vai gremdētāja?', 1.
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās visi saprot, ko nozīmē konkurence. Tā ir izdevīga patērētājam, jo veicina uzņēmējdarbības attīstību. Pēc definīcijas konkurence ir neatkarīgu pircēju un pārdevēju savstarpēja sāncensība, cīņa tirgū par labākām pirkšanas un pārdošanas iespējām, lielāku peļņu. Šīs „cīņas” rezultātā vislielāko labumu gūst patērētājs. Bet kāds labums no konkurences ir uzņēmējiem, firmu īpašniekiem? Vai arī viņi ir ieguvēji šajā cīņā, kurā pastāv savi likumi un principi?…

Autora komentārsAtvērt
Atlants