Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Pārdošanas meistarība', 1.
  • Referāts 'Pārdošanas meistarība', 2.
  • Referāts 'Pārdošanas meistarība', 3.
  • Referāts 'Pārdošanas meistarība', 4.
  • Referāts 'Pārdošanas meistarība', 5.
  • Referāts 'Pārdošanas meistarība', 6.
  • Referāts 'Pārdošanas meistarība', 7.
  • Referāts 'Pārdošanas meistarība', 8.
  • Referāts 'Pārdošanas meistarība', 9.
  • Referāts 'Pārdošanas meistarība', 10.
  • Referāts 'Pārdošanas meistarība', 11.
  • Referāts 'Pārdošanas meistarība', 12.
  • Referāts 'Pārdošanas meistarība', 13.
Darba fragmentsAizvērt

PĀRDOŠANAS MEISTARĪBA.

Produkta vai pakalpojuma pārdošanā liela nozīme ir attieksmei. Iemesls, kādēļ pozitīva attieksme ir tik ļoti svarīga, ir tāds, ka tad, ja Jūs neredzat neko labu sevī, savā precē, ne arī savā kompānijā, negaidiet, ka Jums būs kādi panākumi. Turklāt cilvēki neko nepērk no negatīvi noskaņota pārdevēja. Tas ir pilnīgi skaidrs!
Pārdevēja paraugs.
Sabiedrībā valdošais uzskats par pārdevējiem nav īpaši labs. Par to nav jābrīnās. Vairums pārdevēju arī atbilst vispārpieņemtajam stereotipam. Sabiedrības acīs tipsisks pārdevējs ir tāds, kas:
Ir sabiedrisks (pārāk uzbāzīgs - negatīvi);
Runīgs (ja pārāk runātīgs = egoists, negatīvi);
Manipulē ar citiem (uz jebkuru atbildi ir jautājums (arī negatīvi);
Aizkaitinošs (uzspiež par daudz);
Negodīgs (preces sliktās puses ir jāuzrāda, taču jāpievērš pozitīvā pārspēks);
Neplāno uz priekšu (vienreizējā pārdošana = iesmērēšana).
Tomēr īsts pārdošanas speciālists ir pavisam savādāks:
Tic savai profesijai
Tic savai kompānijai, kā arī produktam
Mīl cilvēkus
Ir patiesi ieinteresēts (pārliecināts par preces nepieciešamību, pielietojamību)
Ir atklāts un godprātīgs
Tiek cienīts sabiedrībā
Ir neparasts (ir jāatšķiras ar pieeju, lai klients pievērstu tam uzmanību)
Saglabā iesācēja attieksmi (no sākuma līdz galam, īpaša attieksme, nedrīkst būt pieļaujama rutīna).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants