Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.06.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Guerilla Marketing jeb partizānu mārketings', 1.
  • Konspekts 'Guerilla Marketing jeb partizānu mārketings', 2.
  • Konspekts 'Guerilla Marketing jeb partizānu mārketings', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Partizāņu mārketinga būtība – gūt maksimālu peļņu, izmantojot minimāli nepieciešamo resursu ieguldījumu ar tendenci pastāvīgi samazināt izdevumus, sasniedzot mērķus.

Definīcija – “Tradicionālu mērķu – ienākumu un apmierinātības – sasniegšana ar netradicionālām metodēm – naudu aizstājot ar enerģiju”
/Jay Conrad Levinson/

Partizāņu mārketinga jēdziens - no Napoleona kara – neordināra pieeja militārām darbībām, kas nesa grandiozus panākumus ar samazinātiem finanšu izdevumiem.

Pirmā grāmata par partizāņu mārketingu tika publicēta 1984. g. ASV.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants