Partizāņu mārketinga būtība – gūt maksimālu peļņu, izmantojot minimāli nepieciešamo resursu ieguldījumu ar tendenci pastāvīgi samazināt izdevumus, sasniedzot mērķus.
Definīcija – “Tradicionālu mērķu – ienākumu un apmierinātības – sasniegšana ar netradicionālām metodēm – naudu aizstājot ar enerģiju”
/Jay Conrad Levinson/
Partizāņu mārketinga jēdziens - no Napoleona kara – neordināra pieeja militārām darbībām, kas nesa grandiozus panākumus ar samazinātiem finanšu izdevumiem.
Pirmā grāmata par partizāņu mārketingu tika publicēta 1984. g. ASV.…
Partizāņu mārketinga būtība, Partizāņu mārketinga attīstības cēloņi, Partizāņu mārketinga pozīcija mārketinga un sabiedrisko attiecību teorijās, Darbības principi, Populārākās metodes, Oriģinālie risinājumi.