Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.05.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Sabiedrisko attiecību plāns pamatskolā', 1.
  • Paraugs 'Sabiedrisko attiecību plāns pamatskolā', 2.
  • Paraugs 'Sabiedrisko attiecību plāns pamatskolā', 3.
  • Paraugs 'Sabiedrisko attiecību plāns pamatskolā', 4.
  • Paraugs 'Sabiedrisko attiecību plāns pamatskolā', 5.
  • Paraugs 'Sabiedrisko attiecību plāns pamatskolā', 6.
  • Paraugs 'Sabiedrisko attiecību plāns pamatskolā', 7.
  • Paraugs 'Sabiedrisko attiecību plāns pamatskolā', 8.
  • Paraugs 'Sabiedrisko attiecību plāns pamatskolā', 9.
  • Paraugs 'Sabiedrisko attiecību plāns pamatskolā', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Izglītības iestādes īss raksturojums    3
  Komunikācija izglītības iestādē    3
  SVID analīze    5
  Sabiedrisko attiecību mērķis un uzdevumi    6
  Problēmas apzināšana    6
  Mērķis    6
  Mērķauditorija    6
  Uzdevumi    6
  Stratēģija un risinājumi    7
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedrisko attiecību mērķis un uzdevumi
Problēmas apzināšana
Jebkurā iestādē var atrast lielākais vai mazākas nepilnības komunikācijā. Darbā apskatīta problēma, kas parādās regulāri, katra mācību gada sākumā un iesaista lielu dalībnieku skaitu no dažādām pusēm.
Skolā nav nodrošināta pietiekami veiksmīga skolēnu adaptācija uzsākot mācības 5.klasē. Notiek audzinātāja un priekšmetu skolotāju maiņa. Pieaug prasības attiecībā pret izglītojamiem gan attiecībā uz mācību satura apjomu un sarežģītību, gan spēju plānot savu laiku. Rodas dažādas problēmsituācijas komunikācijā starp pedagogiem, vecākiem un skolēniem. Šajā jomā noteikti ir nepieciešami un iespējami uzlabojumi.
Mērķis
Uzlabot komunikāciju pārejas posmā no sākumskolas uz pamatskolu.
Mērķauditorija
Pedagogi, vecāki, skolēni

Atlants