Vērtējums:
Publicēts: 18.03.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketings sociālajos tīklos', 1.
  • Referāts 'Mārketings sociālajos tīklos', 2.
  • Referāts 'Mārketings sociālajos tīklos', 3.
  • Referāts 'Mārketings sociālajos tīklos', 4.
  • Referāts 'Mārketings sociālajos tīklos', 5.
  • Referāts 'Mārketings sociālajos tīklos', 6.
  • Referāts 'Mārketings sociālajos tīklos', 7.
  • Referāts 'Mārketings sociālajos tīklos', 8.
  • Referāts 'Mārketings sociālajos tīklos', 9.
  • Referāts 'Mārketings sociālajos tīklos', 10.
  • Referāts 'Mārketings sociālajos tīklos', 11.
  • Referāts 'Mārketings sociālajos tīklos', 12.
  • Referāts 'Mārketings sociālajos tīklos', 13.
  • Referāts 'Mārketings sociālajos tīklos', 14.
  • Referāts 'Mārketings sociālajos tīklos', 15.
  • Referāts 'Mārketings sociālajos tīklos', 16.
  • Referāts 'Mārketings sociālajos tīklos', 17.
  • Referāts 'Mārketings sociālajos tīklos', 18.
  • Referāts 'Mārketings sociālajos tīklos', 19.
  • Referāts 'Mārketings sociālajos tīklos', 20.
  • Referāts 'Mārketings sociālajos tīklos', 21.
  • Referāts 'Mārketings sociālajos tīklos', 22.
  • Referāts 'Mārketings sociālajos tīklos', 23.
  • Referāts 'Mārketings sociālajos tīklos', 24.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  Sociālo tīklu mārketinga būtība un veidi    4
1.1.  Sociālo tīklu mārketinga būtība    6
1.2.  Sociālo tīklu mārketinga vēsture    8
1.3.  Sociālo tīklu mārketinga komplekss    8
2.  Sociālo tīklu mārketinga praktiskais pielietojums    14
2.1.  Populārāko sociālo tīklu analīze    14
2.2.  Sociālo tīklu mārketings internetā    16
2.3.  Komunikācija sociālajos tīklos    17
3.  Sociālo tīklu mārketinga attīstība Latvijā    19
3.1.  Sociālo tīklu mārketings uzņēmējdarbībā    20
3.2.  Latvijā izveidotā sociālo mediju mārketinga platforma uzņēmumiem    21
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    24
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Uzrakstot šo darbu, varu secināt to, ka mārketings sociālajos tīklos attīstās ļoti ātri. Sociālie tīkli paver plašas iespējas veikt mārketinga kampaņas, kuru rezultātā var piesaistīt jaunus klientus, palielināt pārdošanas apjomu, palielināt peļņu, iegūt jaunus sadarbības partnerus. To visu var panākt bez lielu līdzekļu ieguldīšanas. Galvenais, cilvēkam kas pārvalda sociālo tīklu kontus, ir jāprot uzrunāt publiku. Protams, lielam uzņēmumam pirms šādām darbībām vajadzētu izpētīt noteikto sociālo tīklu. Uzzināt kāda auditorija tajā uzturas.
Sociālie tīkli noder arī kā informācijas apmaiņas vieta. Turklāt, šī apmaiņa var notikt ļoti lielā ātrumā, neatkarīgi, kurā pasaules malā atrastos sociālā tīkla biedri. Iesaistoties sociālajos tīklos, indivīdam rodas iespējas identificēt sevi ar indivīdiem, kuriem ir līdzīgas vajadzības, uzskati, kā arī līdzīga etniskā, reliģiskā, pat profesionālā piederība.
Arvien lielāka daļa uzņēmumu ir apzinās, ka ar standartizētiem konkursiem nevar iegūt ilglaicīgu lietotāju uzticību un orientē savas aktivitātes sociālajos tīklos uz veiksmīgu komunikāciju.
Jebkuram, kurš vēlas sākt nodarboties ar mārketingu sociālajos tīklos, vajadzētu būt pārliecinātam par to, vai to spēs. Sociālo tīklu profili ir jāpārbauda katru dienu, pat vairākas reizes, jāapseko vai potenciālie klienti nav uzdevuši jautājumus vai rakstījuši kādu sūdzību. Ir jāprot īsi, un kodolīgi noformulēt domu, produkta aprakstu, piedāvājumu. Uzņēmēji, kuriem nav šādu spēju, ātri vien atbaidīs potenciālos klientus ar neuzrunājošu piedāvājumu, reklāmu, produktu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants