Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Cilvēka saimnieciskās darbības motīvi un stimuli', 1.
  • Referāts 'Cilvēka saimnieciskās darbības motīvi un stimuli', 2.
  • Referāts 'Cilvēka saimnieciskās darbības motīvi un stimuli', 3.
  • Referāts 'Cilvēka saimnieciskās darbības motīvi un stimuli', 4.
  • Referāts 'Cilvēka saimnieciskās darbības motīvi un stimuli', 5.
  • Referāts 'Cilvēka saimnieciskās darbības motīvi un stimuli', 6.
  • Referāts 'Cilvēka saimnieciskās darbības motīvi un stimuli', 7.
  • Referāts 'Cilvēka saimnieciskās darbības motīvi un stimuli', 8.
  • Referāts 'Cilvēka saimnieciskās darbības motīvi un stimuli', 9.
  • Referāts 'Cilvēka saimnieciskās darbības motīvi un stimuli', 10.
  • Referāts 'Cilvēka saimnieciskās darbības motīvi un stimuli', 11.
  • Referāts 'Cilvēka saimnieciskās darbības motīvi un stimuli', 12.
  • Referāts 'Cilvēka saimnieciskās darbības motīvi un stimuli', 13.
  • Referāts 'Cilvēka saimnieciskās darbības motīvi un stimuli', 14.
  • Referāts 'Cilvēka saimnieciskās darbības motīvi un stimuli', 15.
  • Referāts 'Cilvēka saimnieciskās darbības motīvi un stimuli', 16.
  • Referāts 'Cilvēka saimnieciskās darbības motīvi un stimuli', 17.
  • Referāts 'Cilvēka saimnieciskās darbības motīvi un stimuli', 18.
  • Referāts 'Cilvēka saimnieciskās darbības motīvi un stimuli', 19.
  • Referāts 'Cilvēka saimnieciskās darbības motīvi un stimuli', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Saimnieciskā darbība    4
2.  Vajadzība un Motivācija    5
2.1.  Ekonomiskās uzvedības motivācijas mehānisma struktūra    6
2.1.1.  Sociāli ekonomiskā motivācija    6
2.1.2.  Gnozeoloģiskā un ideoloģiskā motivācija    7
2.1.3.  Nacionālās pašapziņas loma    7
2.1.4.  Aksioloģiska motivācija    7
2.1.5.  Heiristiskā motivācija    8
3.  Stimuls. Jaunais uzņēmējs un mentorings    9
3.1.  Mentorings - Latvijā    10
4.  Pētījums    11
5.  Aptauja    13
5.1.  Aptaujas rezultāti    14
6.  Intervija ar bijušās firmas SIA „Arinta” īpašnieku Arni Būdu    17
  Secinājumi    18
  Izmantotā literatūra    19
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Lai izprastu ekonomisko procesu mums jāuzdod jautājumu „kāpēc” un jāatrod atbilde, lai noskaidrotu kādi cēloņi virza ekonomiskos procesus. Ekonomikas galvenā problēma ir izdibināt saimniekojošo subjektu uzvedības un cilvēku rīcības motīvus. Veicot aptauju un pētījumu analīzi mēs esam noskaidrojušas, kas tas ir – motīvs un kas - stimuls, un pēc kādiem motīviem cilvēki veido saimniecisko darbību kā arī, kas tos stimulē. Vēl mēs secinājām, ka cilvēkiem ļoti svarīgi motīvi ir pašizpausme, strādāt sev pašam, nevis citiem un ,protams, arī vēlme nopelnīt. Bez stimulējošiem motīviem mums ir grūti izprast savas darbības jēgu un grūti izprast, ko un kāpēc mēs cenšamies sasniegt. Mēs jaunajiem uzņēmējiem ieteiktu vairāk izmantot iespējas, ko sniedz šīs palīdzības programmas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants