Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.02.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
SIA „VITA mārkets” šobrīd ir viens no vadošajiem mazumtirdzniecības tīklu, kas darbojas uz franšīzes pamata, uzņēmumiem Latvijā, kura apsargājamo objektu (veikalu) skaits ar katru gadu palielinās ne vien Rīgā, bet arī citās Latvijas pilsētas - tomēr darbinieku trūkums ir būtisks un aktuāls

SIA „VITA mārkets” ir vissenākā franšīzes partnere un lielākais vietējā kapitāla pārtikas tirdzniecības tīkls Latvijā.

2016. gadā kopumā SIA „VITA mārkets” darbību raksturojošie rādītāji vērtējami pozitīvi veikalu skaits un darbinieku skaits pieaug, tomēt ir būtiska problēma ar kadru mainību un darbinieku trūkumu

Veikalos daudzos drošības iekārtas ir novecojošas, jo tās darbojas un tiek lietotas bieži vien jau no paša vaeikala atvēršanas brīža, kas ir pat 5, 10 un vairāk gadu.

Atlants