Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mārketinga komunikācija, reklāmas klasifikācija, izplatīšanās līdzekļu analīze', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikācija, reklāmas klasifikācija, izplatīšanās līdzekļu analīze', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikācija, reklāmas klasifikācija, izplatīšanās līdzekļu analīze', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikācija, reklāmas klasifikācija, izplatīšanās līdzekļu analīze', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikācija, reklāmas klasifikācija, izplatīšanās līdzekļu analīze', 5.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikācija, reklāmas klasifikācija, izplatīšanās līdzekļu analīze', 6.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikācija, reklāmas klasifikācija, izplatīšanās līdzekļu analīze', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze. Viens no reklāmdarbības uzdevumiem ir izvēlēties reklāmas izplatīšanas līdzekļus, ar kuru palīdzību varētu reklāmas ziņojumu nogādāt līdz patērētājam. Vispirms ir jāiziet cauri dažādiem posmiem , lai lēmums tiktu pieņemts:1
Lēmums par reklāmas aptveres plašumu un biežumu, tās iedarbības līmeni. Galvenais šajā posmā ir rast visefektīvākās iespējas vēlamā reklāmas ziņojuma daudzuma novadīšanai līdz konkrētā mērķa tirgus pircējiem.
Aptveres plašums- dažādu potenciālo pircēju (personu, ģimeņu) daudzumu, kas jāiepazīstina ar reklāmas ziņojumu noteiktā laika periodā;
Aptveres biežums- cik reizes potenciālie pircēji jāiepazīstina ar reklāmas ziņojumu noteiktā laika periodā;
Reklāmas iedarbība- reklāmas kvalitātes novērtējums, to izplatot ar noteiktu mediju līdzekli.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants