Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.12.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Prezentācija 'Darba devēju un darba ņēmēju attiecības', 1.
  • Prezentācija 'Darba devēju un darba ņēmēju attiecības', 2.
  • Prezentācija 'Darba devēju un darba ņēmēju attiecības', 3.
  • Prezentācija 'Darba devēju un darba ņēmēju attiecības', 4.
  • Prezentācija 'Darba devēju un darba ņēmēju attiecības', 5.
  • Prezentācija 'Darba devēju un darba ņēmēju attiecības', 6.
  • Prezentācija 'Darba devēju un darba ņēmēju attiecības', 7.
  • Prezentācija 'Darba devēju un darba ņēmēju attiecības', 8.
  • Prezentācija 'Darba devēju un darba ņēmēju attiecības', 9.
  • Prezentācija 'Darba devēju un darba ņēmēju attiecības', 10.
  • Prezentācija 'Darba devēju un darba ņēmēju attiecības', 11.
  • Prezentācija 'Darba devēju un darba ņēmēju attiecības', 12.
  • Prezentācija 'Darba devēju un darba ņēmēju attiecības', 13.
  • Prezentācija 'Darba devēju un darba ņēmēju attiecības', 14.
  • Prezentācija 'Darba devēju un darba ņēmēju attiecības', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Darba ņēmēji bieži neizlasa uzmanīgi līgumu, pirms to paraksta;
Gan darba devējiem, gan darba ņēmējiem ir savi pienākumi, kas ir jāpilda kā likumā noteikts;
Jo skaidrāk būs saprotami pienākumi darba ņēmējiem, jo augstāks būs darba ražīgums;
Veiksmīgas sadarbības pamatā ir dialogs;
Populārākie iemesli nesaskaņām ir nesaskaņas ar kolēģiem, neapmierina atalgojums, darba apstākļi, kā arī komunikācijas trūkums;
Nav pieļaujama tiešā vai netiešā diskriminācija darba vietā, strādāt var jebkurš;
Ja darba devējs godīgi pilda savus dotos solījumus darba līgumā un šie noteikumi darba ņēmēju apmierina, tad nevajadzētu rasties konfliktsituācijām.

Priekšlikumi
Slēdzot līgumu, klāt vajadzētu būt amatu aprakstam;
Darba ņēmējiem uzmanīgāk jālasa darba līgums
Pildīt pienākumus, kas ir noteikti darba līgumā;
Darba devējam ir skaidri jāpaskaidro darbiniekiem viņu pienākumi, lai būtu skaidrs kas jādara;
Vadītājiem vajadzētu uzklausīt darbinieku viedokļus, jo arī darbiniekiem ir savas idejas, kas var uzlabot darba procesu vēl efektīvāk;
Veicināt pozitīvu iekšējo komunikāciju starp darbiniekiem;
Rīkot saliedējošus pasākumus;
Jāievēro darba devēja noteiktais darba laiks, darba vietā noteiktā iekšējā darba kārtība un darba devēja norādījumi,
Darba devējam jāmotivē darbinieks strādāt;
Būt saprotošam vienam pret otru.

Atlants