Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Apdrošināšanas a/s "If P&C Insurance"', 1.
  • Referāts 'Apdrošināšanas a/s "If P&C Insurance"', 2.
  • Referāts 'Apdrošināšanas a/s "If P&C Insurance"', 3.
  • Referāts 'Apdrošināšanas a/s "If P&C Insurance"', 4.
  • Referāts 'Apdrošināšanas a/s "If P&C Insurance"', 5.
  • Referāts 'Apdrošināšanas a/s "If P&C Insurance"', 6.
  • Referāts 'Apdrošināšanas a/s "If P&C Insurance"', 7.
  • Referāts 'Apdrošināšanas a/s "If P&C Insurance"', 8.
  • Referāts 'Apdrošināšanas a/s "If P&C Insurance"', 9.
  • Referāts 'Apdrošināšanas a/s "If P&C Insurance"', 10.
  • Referāts 'Apdrošināšanas a/s "If P&C Insurance"', 11.
  • Referāts 'Apdrošināšanas a/s "If P&C Insurance"', 12.
  • Referāts 'Apdrošināšanas a/s "If P&C Insurance"', 13.
  • Referāts 'Apdrošināšanas a/s "If P&C Insurance"', 14.
  • Referāts 'Apdrošināšanas a/s "If P&C Insurance"', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Patlaban koncernam ir 3,7 miljoni klientu un 6900 darbinieki (no tiem 139 Latvijā). If kopumā aizņem 24% Ziemeļeiropas apdrošināšanas tirgus, esot vadošā kompānija Norvēģijā (35%) un Somijā (24%), otra lielākā kompānija Zviedrijā (24%) un sestā lielākā Dānijā (5%). Tāpat kompānija turpina nostiprināt savas pozīcijas Latvijas apdrošināšanas tirgū, lai kļūtu par vienu no nozīmīgākajām riska apdrošināšanas sabiedrībām.
Šobrīd „If P&C Insurance Holding” īpašnieki ir kompānijas „Skandia” (19.36%), „Storebrand” (22.47%), „Sampo” (38.05%), „Varma-Sampo” (10.06%) un „Skandia Liv” (10.06%).
If rūpējas par saviem esošajiem un jaunajiem klientiem piedāvājot virkni priekšrocību, kā, piemēram, apdrošināšanu internetā If Online un If Portālu.
Uzņēmuma stratēģija ir balstīta uz trīs pamatkritērijiem:
1) Kāpināt biznesa apjomus straujāk nekā apdrošināšanas tirgus;
2) Sasniegt labus rentabilitātes radītājus visos galvenajos apdrošināšanas veidos;
3) Nodrošināt augstu klientu apmierinātības līmeni.

Uzņēmuma stratēģiskais mērķis ir palicis nemainīgs - augt strauji, bet rentabli, saglabājot līderpozīcijas darba efektivitātes ziņā, līdz ar to nodrošinot drošību un stabilitāti klientiem, ka
ari godīgu un taisnīgu attieksmi atlīdzību gadījumā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants