Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.05.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Profesionālā augstākā izglītība', 1.
  • Referāts 'Profesionālā augstākā izglītība', 2.
  • Referāts 'Profesionālā augstākā izglītība', 3.
  • Referāts 'Profesionālā augstākā izglītība', 4.
  • Referāts 'Profesionālā augstākā izglītība', 5.
  • Referāts 'Profesionālā augstākā izglītība', 6.
  • Referāts 'Profesionālā augstākā izglītība', 7.
  • Referāts 'Profesionālā augstākā izglītība', 8.
  • Referāts 'Profesionālā augstākā izglītība', 9.
  • Referāts 'Profesionālā augstākā izglītība', 10.
  • Referāts 'Profesionālā augstākā izglītība', 11.
  • Referāts 'Profesionālā augstākā izglītība', 12.
  • Referāts 'Profesionālā augstākā izglītība', 13.
  • Referāts 'Profesionālā augstākā izglītība', 14.
  • Referāts 'Profesionālā augstākā izglītība', 15.
  • Referāts 'Profesionālā augstākā izglītība', 16.
  • Referāts 'Profesionālā augstākā izglītība', 17.
  • Referāts 'Profesionālā augstākā izglītība', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Profesionālās augstākās izglītības raksturojums    4
1.1.  Izglītības iestāžu nosaukumi    5
1.2.  Studiju programmas    6
2.  Profesionālās augstākās izglītības programmu veidi un īstenošana    8
3.  Profesionālās augstākās izglītības kvalitātes novērtēšanas tiesiskais regulējums    9
3.1.  Tiesības uz izglītību    10
3.2.  Izglītības ieguves formas    13
  Secinājumi    15
  Izmantotie informācijas resursi    16
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Darba mērķi- izanalizēt profesionālās augstākās izglītības būtību Latvijā izdevās sasniegt izmantojot ievadā norādītās pētījuma metodes;
2. Profesionālā augstākā izglītība mūsdienās ir ļoti nepieciešama;
3. Izglītības likumā teikts, ka "Profesionālā kvalifikācija ir noteiktai profesijai atbilstošas izglītības un profesionālās meistarības dokumentāri apstiprināts novērtējums";
4. Augstāko profesionālo izglītību var apgūt koledžā vai augstskolā;
5. Profesionālās augstākās izglītības programmas dod tiesības iegūt profesionālo kvalifikāciju kā arī bakalaura profesionālo grādu un turpināt studijas maģistrantūrā;
6. Profesionālai augstākai izglītībai ir ļoti plašs programmu apjoms un cilvekiem, kas vēlas studēt ir iespējams izvēlēties sev tīkamāko programmu un tās īstenošanas plānu(klātiene, neklātiene);
7. Tiesiskā regulējuma ievērošana izglītības kvalitātes novērtēšanas procesā ir nozīmīgs priekšnoteikums, lai pieņemtu objektīvu, pamatotu un neapstrīdamu lēmumu par akreditāciju vai tās atteikumu;
8. Visiem cilvēkiem, kas iekļauti Izglītības likuma 8.pantā ir tiesības uz profesionālo augstāko izglītību.

Autora komentārsAtvērt
Atlants