Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Kopsavilkums par grāmatu "Efektīva komunikācija"', 1.
  • Konspekts 'Kopsavilkums par grāmatu "Efektīva komunikācija"', 2.
  • Konspekts 'Kopsavilkums par grāmatu "Efektīva komunikācija"', 3.
  • Konspekts 'Kopsavilkums par grāmatu "Efektīva komunikācija"', 4.
  • Konspekts 'Kopsavilkums par grāmatu "Efektīva komunikācija"', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Grāmata „Efektīva komunikācija” tā ir dažādu pētnieku rakstu krājums, par tēmu - kā paaugstināt komunikācijas efektivitāti uzņēmumā. Grāmatā ir astoņas apakšnodaļas, un katrā ir apskatīta aktuāla tēma par komunikāciju uzņēmumā.
Ieklausīšanās (Ralfs Nikolss un Leonards Stīvenss). Klausīšanai ir ļoti liela nozīme vadītājā darbā. Šajā rakstā autori apskata to nozīmīgo aspektu. Viņi analizē ar to saistītas problēmas un izvirza paņēmienus kā tos novērst. Autori analizē cik un kāpēc nozīmīga ir prasme klausīties un ieklausīties. Stāsta kā pilnveidot klausīšanas prasmes, kas ir jādara lai sekmīgi uztvert citu sacīto, un kā iemācīt savus darbiniekus savstarpēji ieklausīties. Beigās autori apraksta kādus labumus dod spēja uzmanīgi klausīties citus cilvēkus.
Kā vadīt sanāksmes (Entonijs Džejs). Sadaļa ir atspoguļota un noskaidrota sanāksmju loma, veiksmīgas sanāksmes efektivitāte. Noskaidroti labumi, ko var iegūt no veiksmīgas sanāksmēs. Autors pēta kāpēc dažreiz sanāksmes ir vienkārši laika šķiešanā un no tiem nekādas jēgas. Autors pēta kā sanāksmju vadītāja uzdevums ir vērst dalībnieku reakcijas un emocijas pareizajā ceļa, lai no tiem būtu rezultāts. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants