Vērtējums:
Publicēts: 15.01.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 1.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 2.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 3.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 4.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 5.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 6.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 7.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 8.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 9.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 10.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 11.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 12.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 13.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 14.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 15.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 16.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 17.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 18.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 19.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 20.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 21.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 22.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 23.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 24.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 25.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 26.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 27.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 28.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 29.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 30.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 31.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 32.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 33.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 34.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 35.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 36.
  • Referāts 'Skolēnu datora izmantošanas paradumi un to ietekme uz sekmēm', 37.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    6
1.  PERSONĀLO DATORU ATTĪSTĪBAS VĒSTURE    7
1.1.  Interneta attīstības vēsture    8
1.2.  Datoru veidi    8
1.3.  Personālo datoru veidi    9
1.4.  Datoru darbības principi    10
1.5.  Darba drošība, lietojot personīgos datorus    12
1.6.  Ergonomika darbā ar datoru    12
1.7.  Drošība izmantojot internetu    13
2.  PĒTIJUMA PRAKTISKĀ DAĻA    14
2.1.  Pētījuma apraksts    14
2.2.  Rezultātu analīze    15
  SECINĀJUMI    32
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    33
  PIELIKUMI    35
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Skolēniem, kuri pie datora pavada vairāk par 5 stundām dienā, ir augstāka atzīme informātikā un angļu valodā, bet zemāka kopējā vidējā atzīme visos mācību priekšmetos, salīdzinot ar skolēniem, kuri pie datora pavada mazāk par 5 stundām dienā. Skolēniem, kuri pie datora pavada vairāk par 5 stundām dienā, ir zemāka vidējā atzīme, jo viņi savu laiku vairāk velta datorspēlēm, salīdzinot ar skolēniem, kuri pie datora pavada mazāk laika. Lielāka daļa no skolēniem, kuri pie datora pavada vairāk par 5 stundām dienā, pašmācības ceļā ir iemācījušies montēt video un programmēt. Vispopulārākais datora veids skolēniem, kuri pie datora pavada 5 vai vairāk stundas dienā, ir stacionārais dators, kas varētu būt tādēļ, ka, parasti, stacionārie datori ir jaudīgāki nekā portatīvie datori, tādējādi uz tiem labāk var spēlēt datorspēles vai darīt citus resursus prasošus darbus. Pie datora dienā pavadītajām stundām palielinoties, samazinās skolēnu daudzums, kas izjūt nogurumu pavadot ilgstoši laiku pie datora. Stundu skaitam pie datora palielinoties, palielinās skolēnu skaits, kas pie datora neizjūt nekādas fiziskas sāpes, bet palielinās arī skolēnu skaits, kas izjūt muguras sāpes. Jo lielāks pavadīto stundu skaits pie datora dienā, jo lielāks skolēnu skaits, kas vēlas saistīt savu karjeru ar datoriem. Skolēniem, kuri pie datora pavada mazāk par 5 stundām dienā, ir augstāka kopējā vidējā atzīme visos mācību priekšmetos, jo šie skolēni lielāko daļu no sava laika pie datora izmanto mācībām nevis citām nodarbēm. Skolēniem, kuri pie datora pavada 0-1h dienā, vispopulārākā ierīce mācību procesam ir mobilais telefons, kas varētu būt tādēļ, ka mūsdienās tā ir visvieglāk pieejamā ierīce ar kuru var piekļūt internetam jebkurā vietā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants