Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Inovatīvā menedžmenta būtība, īpatnības un funkcijas', 1.
  • Referāts 'Inovatīvā menedžmenta būtība, īpatnības un funkcijas', 2.
  • Referāts 'Inovatīvā menedžmenta būtība, īpatnības un funkcijas', 3.
  • Referāts 'Inovatīvā menedžmenta būtība, īpatnības un funkcijas', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Inovatīvais menedžments ir viens no stratēģiskās pārvaldes virzieniem, kas tiek īstenots organizācijas augstākajā līmenī. Inovatīvā menedžmenta mērķis ir organizācijas galveno zinātniski tehniskās un ražošanas darbības virzienu noteikšana–
jauno tehnoloģiju un produkcijas izstrāde un ieviešana (inovatīvā darbība);
izlaižamās produkcijas un tehnoloģiju modernizācija un pilnveidošana;
tradicionālo produkcijas veidu ražošanas tālāka attīstība;
novecojušas produkcijas noņemšana no ražošanas.
Lielākā uzmanība inovatīvajā menedžmentā tiek veltīta inovāciju stratēģijas un uz to realizāciju orientētu pasākumu izstrādei. Jaunu produkcijas veidu izstrāde un izlaide kļūst par prioritāru organizācijas stratēģijas virzienu, jo tā nosaka pārējos organizācijas attīstības virzienus.
Inovatīvais menedžments – tā ir īpaša organizatoriska pārvaldes darbība, kas orientēta uz augstu ekonomisku, sociālu un ekoloģisku rezultātu sasniegšanu, izmantojot inovācijas ražošanas - komerciālā darbībā.
Inovatīvā menedžmenta uzdevums ir garantēt pēc iespējas efektīvāku inovāciju izmantošanu, lai nodrošinātu organizācijas attīstību un noturību dinamiskajā tirgus vidē. Inovatīvais menedžments galvenokārt ir orientēts uz organizācijas funkcionēšanas un attīstības efektivitātes paaugstināšanu, tas ir organizācijas – līdera vai organizācijas, kas grasās par tādu kļūt noteiktā jomā darbības veidā vai konkrētā preču un pakalpojumu tirgū, menedžments.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants