Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 1.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 2.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 3.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 4.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 5.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 6.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 7.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 8.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 9.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 10.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 11.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 12.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 13.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 14.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 15.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 16.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 17.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 18.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 19.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 20.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 21.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 22.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 23.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 24.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 25.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 26.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 27.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 28.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 29.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 30.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 31.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 32.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 33.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 34.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 35.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 36.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 37.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 38.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 39.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 40.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 41.
  • Referāts 'Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11-15 gadus veciem skolēniem', 42.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Pusaudžu vecumposma īpatnības    5
1.1.  Augšanas un attīstības likumsakarības    5
1.2.  Sociālā attīstība    6
1.3.  Fiziskā attīstība    8
2.  Veselības būtība un tās saistība ar stāju    9
2.1.  Veselības būtība    10
2.2.  Stāja    10
3.  EUROFIT metode. Medicīniskās tehnoloģijas metodes    12
4.  Praktiskais pētījums par fizisko attīstību un stājas problēmām 11-15 gadus veciem skolēniem    19
4.1.  EUROFIT metodes rezultātu analīze    19
4.2.  Aptaujas anketu analīze    23
  Secinājumi    28
  Izmantotie informācija avoti    29
  Pielikums    30
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Darba tēma: Fiziskās attīstības un stājas problēmas 11 – 15 gadus veciem skolēniem.
Šī problēma ir ļoti aktuāla, jo ir konstatēts, ka skolēniem Latvijā ir ļoti slikta stāja un zema fiziskā sagatavotība.
Darba mērķis: Iepazīties un noskaidrot, kādēļ 11 – 15 gadus veciem skolēniem ir tik zema fiziskā sagatavotība un slikta stāja.
Darba uzdevumi:
1.Iepazīties ar pusaudžu fizisko attīstību literatūras avotos.
2.Iepazīties ar stājas problēmas, tās ietekmi uz veselību.
3.Pētīt Priekuļu vidusskolas 11-15 gadus vecu skolēnu fizisko attīstību pēc EUROFIT rezultātiem.
4.Pētīt Priekuļu vidusskolas 11-15 gadus vecu skolēnu stājas pēc EUROFIT rezultātiem.
5.Apkopot Priekuļu vidusskolas 11-15 gadus vecu skolēnu attieksmi pret fiziskām aktivitātēm un savu stāju.
Hipotēze: Pazeminoties skolēnu fiziskai sagatavotībai pasliktinās arī pusaudžu stāja.
Darbā izmantotās metodes:
1.Teorētiskā – literatūras analīze.
2.Empīriskā – aptauja, statistisko datu analīze.
3.Matemātiskās statistikas datu apstrāde – procentuālie aprēķini, diagrammas.
1.2.Sociālā attīstība
Fizisko attīstību iezīmē iedzimtība, bet sociālie apstākļi nosaka, vai iedzimtības potenciālās iespējas attīstīsies pilnīgi vai nē. Tātad ārējie apstākļi koriģē šīs iekšējās – iedzimtības programmas. Pie šiem regulējošiem apstākļiem pieder: uzturs, klimats, dzīves apstākļi.[10]
Diētas un barošanās nozīmību bērnu attīstībā atzīmē daudz autoru.[17] Nepilnvērtīgas barības dēļ bērni atpaliek fiziskā attīstībā. Uzturam jābūt pareizi sabalansētam. Bērniem, kuri pārsvarā pārtiek no uzkodām veidojas virsmasa, kuras veidošanās turīgajā pasaulē šobrīd izraisa lielas problēmas.
Slikti sociālie apstākļi negatīvi ietekmē bērnu un pusaudžu attīstību.[4]
Latvijā pēdējos gados stipri pasliktinājušies sociālie apstākļos, un uzskata, ka šobrīd 90% bērnu dzīvo apstākļos zem iztikas minimuma.[4]…

Autora komentārsAtvērt
Atlants